Nohhh heb penny-alarm! Regel de advertenties voor lease voor Danielle, vind ik leuk om te doen en scheelt haar weer wat tijd Had tijdje terug al meisje van 13 dat reageerde, ze wilde Valdes Arabian Stud wel leasen Dus wat mailcontact gehad, gevraagd of de afstand wel te doen was voor haar (ze woonde in 2 plaatsen, beiden op een afstand die ik met de auto al niet geinig zou vinden, maar ok, misschien brengen de ouders haar...) maar werd er op den duur doodmoe van. Ze reed al zo'n 10 jaar (?) en had al heel veel paarden ingereden (jaaaajaa). Maar vooral vroeg ze elke keer echt stomme dingen, wat voor paarden het waren etc. Uhmmm... Staat héél duidelijk in de ad's! Of er een website was -nee- ok, of ze dan de link mocht? Uiteindelijk heb ik het afgekapt en aangegeven dat als ze al niet bereid was om de advertenties goed door te lezen, ik betwijfelde of ze wel bereid zou zijn om regelmatig naar stal te komen.
Nu mailde ze weeeeeer.... Had Antha te lease geplaatst... Dus ik gereageerd dat we al eerder contact hadden gehad en ik had uitgelegd waarom ik het toen niet door heb laten gaan. Oh ja. Maarre, of ik nu dan niks had voor haar? Uhm.... Ik weer geantwoord dat ik toch duidelijk had gemaakt waarom ik haar de kans toch niet wilde geven en dat dit de juistheid van mijn oordeel bevestigde.
Krijg ik dus een zwaar gepikeerde mail terug of ik ''effe normaal wil doen joh''.
haha Amy lekker dan ik ben chagrijnig, heb net een brief gekregen van de verzekering, over mijn ongeluk vorig jaar. Tegenpartij heeft er een aantal dingen in staan die echt nergens op slaan, ben echt boos haha
ja waren vriendinnen, maar na t ongeluk zei ze ineens niks meer, nooit langsgekomen, reageerde niet meer op smsjes, als ik belde nam ze niet op of drukte ze me weg...
Oh, nou das wel extra zuur Ik zou het echt vreselijk vinden als mijn paard zoiets zou doen Ongeluk zit in klein hoekje en weet natuurlijk niet de details van jouw verhaal, maar toch
Das ook vreemd inderdaad... Paarden blijven toch beesten en er kan altijd iets gebeuren,... Om dan nou het contact te verbreken is wel een beetje apart.
ach, wat kan mij het ook schelen. Ik wordt er niet minder van Met mijn been gaat het nu prima, dankje alleen als ik van heel koud naar heel warm of andersom ga voel ik het steken waar het gebroken was en als ik heel erg lang sta of loop krijg ik er last van, en er zit een deuk in maar verder doet ie het nog prima
als ik met mn vinger er over heen ga voel je echt een deuk oh en ook een deuk in m'n rechterlaars!! past perfect, sluit mooi op de deuk in mn been aan
ach weet je, het was natuurlijk niet expres, en ik heb haar nooit verwijten gemaakt. Dus als zij zo wilt reageren, mij best, weet ik meteen waar ik aan toe ben met die persoon de verzekering en mijn letselschade expert regelen het allemaal nu, ik zet me er gewoon overheen.
peach2001
Geplaatst: 15-11-12 23:57
Zo weet je indd gelijk wat je aan iemand hebt... maar het blijft balen!
Ik ben er denk ik het zogenaamde "breekpunt" bij dream. Hij is compleet comfortabel nu in mijn buurt, hij begint me uit te dagen Nu hij geen angst en paniek meer voelt en vertoont bij mij in de hand kan ik hem gaan heropvoeden, goed gedrag aanleren. Hij lijkt wel iets te puberen nog, en hij zal spoedig ook meer "hengst" laten zien. Ik had mijn handen vandaag echt vol aan hem Dit is het punt waarop ik hem niet langer kan verkopen tot we bereikt hebben dat hij goed gedrag vertoond onder alle situaties en hetzelfde vertrouwen in andere mensen stelt. Hij is slim en lijkt ook te willen leren, dus nu het verkeerd ontwikkelde gedrag ombuigen tot correct gedrag en dan denk ik dat hij straks een appeltje-eitje hengst gaat zijn, zoals het hoort Tijd om de auto-response-knoppen erop te gaan zetten Ik had al een paar dagen het idee dat hij begon te turnen, maar vanavond in het donkere schemer schoot 1 van de meiden plotseling weg waar ik van schrok en dream ook, maar ipv zijn normale reactie van langs me heen schieten in angst schoot hij nu vrolijk bokkend langs me heen met de staart op de rug en normaal als ik hem dan stop gaat ie kauwen en likken maar nu kwam ie omhoog en bleef me aankijken met die brutale blik