[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:18

mazzeltje schreef:
Jip is idd vanaf nu in opbouw, maar ergens in Januari?
Leersum is idd de UHR!

Deal! :D

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:21

Leuk!

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:25

Yildiz als Vegas verder in opleiding is zou ik graag eens in gaan op je aanbod. Ik hoop zomer 2015 met m'n leaser met beide paarden die kant op te komen! Zo leuk zijn als jij ons iets van de Drunense duinen wil laten zien :D

Dames is heb een vraagje aan jullie;
Net de rekening van Utrecht binnen, volgens de AVS site is de keuring die Vegas ondergaan heeft incl. BTW €489 maar onze rekening was €698 hebben jullie enig idee vanwaar dit grote verschil? -O- is niet erg grappig natuurlijk haha. Ga morgen sowieso het AVS even proberen te bellen kijken wat die te zeggen hebben. Haha!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:27

Ik wil deze zomer op vakantie met Set :) dus wie weet bij Yildiz in de buurt!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:52

Jaaaaaaaaa leuk leuk!!!! *\o/*

Heb ff mijn rekening van de keuring opgeduikeld. Ik was €480,50 EX btw kwijt. Heb eventueel de specificatie via PB als je wilt?

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:03

Haha super! Lijkt me heel leuk om al eens eerder zonder knollies bij je te komen kijken en bij het rijden als je dat leuk vind!

Oh nou dat zou ik heel fijn vinden als je die wilt sturen dan kan ik even vergelijken! Thanks voor de moeite! Top!

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:09

Het KWPN is over het algemeen niet het meest edele ras ;)
Hou van een edele, maar ook krachtige uitstraling van een paard. KWPNers met veel bloed zijn over het algemeen ook knapper dan die wie weinig bloed voeren.
Rio lijkt erg veel op der paps Lancelot.

Afbeelding

Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:19

Wat fijn Ersilia dat Djuun zo lekker ging gisteren!
Fototopic van Letizia is ook heel leuk geworden :) Blijkbaar heb je een fijne buitenrit gemaakt Ties?

Eline, welk paard lust nou geen wortel of appel?
Mish zal nog wel wat groeien als haar kont zoveel hoger staat ;)

Katja, gelukkige verjaardag! :D

Saskia, wat rottig van je winterdip! Maar heb je wel een fijne wandeling gehad in het bos?

Esmé, fijn dat Vegas zo braaf was!

Lisa, dat is inderdaad de beste therapie die je kan hebben :) Heeft het wat geholpen?

Miranda, het is inderdaad balen als je niet kan rijden door de regen. Ik heb net hetzelfde probleem :/

Roma, echt niet leuk van die situatie met je ex. Maar hopelijk kan je er morgen al wat rustiger naar kijken :(:)

Yildiz, ik hoop dat je geen al te slecht nieuws krijgt over Yul na die onderzoeken!

Vervelend van je slechte humeur Jaleesa, maar over een paar daagjes is dat helemaal over ;)

Wat gaat dit topic met een rotvaart vooruit trouwens, ik heb bijna niet eens meer tijd om alles te lezen op één avond :D

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:08

Haha ja normaal heb ik nooit geen last van moodswings tijdens die periode, maar gaat idd wel weer over als t goed is :P
Bijlezen doe ik af en toe maar half gebakken hoor, anders is t echt niet te doen ;)
Hoe ist met joe peerdje dan??

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 08:49

*\o/* ik Sta in uitgelicht met m'n jaar lang itp *\o/* knappe Vegas op de voorpagina van bokt is nooit verkeerd natuurlijk!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 08:55

Gaaf joh!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 09:11

Yildiz wat crap, veel succes alvast.

Gisteren met Pony was alleen een stapritje wel van een uur en bij Pony is dat dan ook altijd wel een feest als ze zo fit is als nu ;) Maar gelukkig geen spierpijn. Gisteren was ik er wel fitter van, maar sta vandaag gewoon weer op met knallende koppijn :( Nooit hoofdpijn behalve als ik niet in m'n sas ben...

Kreeg net weer een foto van Arie te zien, die ziet er weer helemaal top uit gelukkig, doet een mens wel weer goed

Jaleesa: ik kreeg een keer een voorbeen om m'n oren gezwaaid door Zaraar(tsja pubers proberen weleens iets he...) dus ik bats hem er één terug tussen z'n voorbenen, klapt m'n teennagel dubbel en heb 8 maanden met een blauwe teen gelopen :\ ...bummers

Das een pittige rekening van Utrecht, heeft hij vaker gesprongen?

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 10:12

Wat een geweldige taart, Miranda!

Haha Vegas kijkt net als Dos in de regen! Die verdenk ik er altijd van om haar hoefje buiten stal te steken en als ze dan voelt dat het regent, gaat ze niet naar buiten :D

Het AVS heeft toestemming gegeven aan van Haeringen dat ik de haren mag gebruiken, dus nu is het maar afwachten! Arme kind ziet er nu echt niet uit met z'n schimmel, hoop dat het over anderhalve week, als ik weer langsga, wat beter is :(:)

Verdorie van je auto, Eline! Maar wel fijn dat Mish weer goed loopt!

Hoop dat je je snel beter voelt, Lisa! Die Tara, in het hek geklapt, gek meidje. Lekker op pad met Pony!

Leuk dat je je oude paard terug wil kopen, Jaleesa! Fokken op oudere leeftijd heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik weet dat Bonjoy (Joyce) uit dit topic ooit dezelfde overweging heeft gemaakt, misschien kan je haar een berichtje sturen?

Fijn dat Jassie braaf is, Ilona!

Top dat de les met Djuun goed ging!

Knappe harige Door! Balen van je herfstdip, Saskia :(:)

Hier zijn ze ook lekker fris met het koudere weer, Brenda!

Jessica ook fijn gereden, top!

Heel herkenbaar, zo´n dag, Moossie!

Sterkte, Roma!

Jij ook sterkte met je kleine mannetje, Yildiz! Gelukkig heb je even energie kunnen tanken met Tie!

Dat is een flinke rekening van Vegas zeg!

Dos haar beentje gaat langzaam, maar zeker, vooruit! Ook is ze de laatste tijd weer verschrikkelijk lief, gisteren heel lang staan knuffelen waarbij ze echt helemaal ontspannen was (dat gebeurt niet zo vaak bij Dos).
Baal wel van het weer, heb echt nul komma nul zin om iets te doen op stal haha.

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:11

Haha nou idd zo is Vegas ook hahaha! Achja het is nou eenmaal een schijtluis dat heeft die net maar weer bewezen hahahah! Maar indd een flinke rekening;

Zoals verwacht het AVS kan niets voor me doen dus heb Utrecht gebeld en die bellen me vanmiddag even terug omdat de persoon in kwestie niet naar de telefoon kon komen. Hou jullie op de hoogte want ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen haha!

talithaa_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 13:07

Litizia, Ja volgens mij is hij idd vrij kort. Heb er niet zo heel veel verstand van eigenlijk. Zadel was sowieso een ramp voor m. Maar kunnen denk ik wel meer AV baasjes over mee praten.
Leuk jaar oerzicht ook, maar had in dat topic er ook al op gereageerd :o

Siel, Mooie bak! fijn dat je 'bijna'altijd kan rijden.

Ik wil ook altijd nog eens naar de Drunense duinen, lijkt me daar zo mooi. Maar ligt helaas niet echt naast de deur.

Ik net terug van de garage, auto grote beurt gehad. pff

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 13:45

Als ik vervoer kan regelen kom ik graag meehobbelen met Nootje hoor :j

Bak bij Siel is nog mooi, die van ons buiten kan tegenwoordig ook een hoop aan gelukkig :j ik rijd met drukte liever buiten dan binnen in de chaos :+
Lisa, auw :(:)
Wat een prijsverschil zeg Esmé! hoop dat ze er iets aan kunnen doen.

Noah is trouwens echt DE definitie van een watje :+ gisteren stond hij buiten met zijn Friezendinnetje, en er kwamen nog een pony en een anda bij. de anda had hij nog nooit mee samen gestaan, maar die wilt nog wel eens fel zijn.

Nou vloog de anda direct vol gas op Noah af, oren plat en tanden ontbloot. Springt de Fries er snel tussen en die mept die anda zo de andere hoek in :(:)
aan de ene kant sneu voor de anda (maar wel verdiend, agressief beest!! :oo ) maar aan de andere kant zoooo zoet dat Noah zijn vriendinnetje hem zo verdedigde! :+:

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 13:52

Yil sterkte met Yul, en ik kom mits ik vervoer heb ook een keer jou buurt onveilig maken hoor :+

Roma sterkte met je rot situatie.

Eline auto's praat me er niet van. Heb eindelijk na 2 jaar vechten de rechtzaak gewonnen van de garage en moet die gaan betalen. Maar ook dat doen ze weer niet in 1 keer maar in 24 maanden {:)-:(

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:03

Yilfiz; lijkt mij heel zwaar voor jullie beide! Ik hoop dat ze een oplossing kunnen vinden.

Justonebite; jeeh voor uitgelicht! Ben benieuwd waar het verschil in zit qua rekening.

Raven; Pfoef he? 24 maanden om je geld uit te keren? Is het zo'n fiks bedrag dan?

Paarden zijn vaak de beste therapeuten!

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:41

Ik ben net gebeld door Utrecht *\o/*

Die aardige meneer zei letterlijk;
dat het een klote streek van het de radiologie is want ze hebben volledig onderzoek gerekend ipv alleen spat. En ik alleen de spat resultaten heb gehad..

Dus de meneer gaat kijken wat hij voor me kan doen en ik hoor deze week nog van hem terug hoe en wat. Want de beste man is het er niet mee eens dat dit gebeurd, en zal ook het AVS inlichten over eventuele vervolg stappen gezien er een afspraak hierover is gemaakt tijd terug en die nu niet nageleefd is. En het AVS dit ook nog steeds vermeld op de site en hun er niet van op de hoogte zijn.

Dus ik ben zeer benieuwd naar de uitkomst hiervan, als ik het moet betalen prima maar verwacht ik wel het complete verslag van de uitslag. :j dus ben benieuwd wat die beste man me van de week kan vertellen! :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:44

Wat fijn!

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:52

Ja he, vind het alleen al fijn dat hij zo hard z'n best doet voor ons om tot een oplossing te komen.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:23

Moossie90 schreef:
Yilfiz; lijkt mij heel zwaar voor jullie beide! Ik hoop dat ze een oplossing kunnen vinden.

Justonebite; jeeh voor uitgelicht! Ben benieuwd waar het verschil in zit qua rekening.

Raven; Pfoef he? 24 maanden om je geld uit te keren? Is het zo'n fiks bedrag dan?

Paarden zijn vaak de beste therapeuten!

Nee valt reuze mee maar hij blijft volhouden dat die het geld niet heeft om in 1 keer terug te betalen. Vandaar dat er akkoord is gegeven voor afbetaling.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 18:40

Pluisje vandaag :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 19:09

Is Vegas eigenlijk goedgekeurd op Utrecht? Kan dat niet terug vinden namelijk?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 19:10

Ja pasgeleden toch :j