arabieren in de wedstrijden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:51

Dank jullie wel.
En afgelopen zaterdag naar het grote dressuurconcours van Callinghe geweest.

Bolleke was heel erg heet en druk. De dag ervoor heeft hij lang binnen moeten staan omdat er grote machines op het erf bezig waren. 's morgens aan de longe gehad en nog even los laten rossen maar dat was niet voldoende. Voor het eerst in onze carriere stonden we stijl overeind en bijna achterover. Daar schrok hij zo van dat hij zich wat beter liet regelen.
Na 3 kwartier kwam hij weer terug op aarde, net op tijd om twee keurige proefjes neer te zetten. 184 (3e) en 196 (1e *\o/* ). Weer heel erg trots op mijn kerel.
Zo ben je maanden bezig voor 7 punten en zo heb je er 6 in 2 wedstrijden. Tijd voor de L dus. Als alles goed gaat is 4 oktober ons debuut.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:10

Goed bezig Judith!!! *\o/* Ga je Bolleke ook weer WRAN/DAWRA starten? Jullie waren zo lekker op weg?

Tal goed bezig in de Endurance... Lijkt me zo cool! Helaas te weinig duurtijd om dat te realiseren, ooit...

Yanour gaat hopelijk zijn debuut in de pleasure maken volgend jaar en Tie bij de DRHA (reining) met Jessica. Ben zo benieuwd! <3

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:24

Hey Yildiz, ik ga eerst kijken hoe ver we komen in de dressuur. Daar zijn meer startmogelijkheden, meer lesgeefmensen in de buurt en naar mijn mening een wat minder gekleurde jury :D

En Bolleke doet het nu gewoon echt leuk. Hij vindt de steun die hij van mij heeft in de dressuur fijn. Hij voelt zich minder in de steek gelaten en reageert daardoor met minder spanning op de dingen op hem heen.
De paar keer dat hij L3 heeft gestart op een shank vond hij het niet leuk, daarom zetten we het even in de ijskast.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:32

Fijn dat je zo naar m luistert Judith! En idd gewoon doen waar jullie je op dit moment goed en fijn bij voelen. Zo zou ik eigenlijk nooit bij de western zijn gekomen als Tie niet zon beroerde springer zou zijn geweest! :+ Was dus puur toeval maar ben helemaal verkocht hihi!
Heel veel succes en vooral fun in de dressuur. Is idd stuk eenvoudiger qua reistijd, les en mogelijkheden! Go go go! *\o/*

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 11:04

Goed bezig iedereen! Ik ga waarschijnlijk eind oktober impuls starten hier in het dorp. Deze maand kan ik niet en ik moet vanwege stop door vakantie ook weer een beetje lekker oppakken. Omdat we nog zo kort echt serieus weer bezig zijn blijven we hard werken! Gisteren weer les en dat ging best goed.

Judith wat een mooie punten en wat leuk dat het zo goed gaat in de dressuur. En dat je weer lekker aan de slag bent na een aantal maanden narigheid wat ik begrijp?
Inderdaad belangrijk om iets te doen waar beide plezier in hebben, welke tak van sport het ook is.

Yildiz ik heb via het AV forum en hier Yanour af en toe voorbij zien komen, maar was lange tijd niet actief. Voor mijn gevoel is hij dus 'opeens' zo groot geworden :D Leuk dat hij ook in de westernsport gaat starten.

Ik ben trouwens op zoek naar een bijrijdster voor Kiya omdat mijn huidige helaas te weinig tijd over houdt met haar nieuwe opleiding. Mochten jullie iemand weten in de omgeving Zaanstad dan hoor ik dat graag!

http://www.bokt.nl/markt/ad/290821/bijr ... assendelft

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 14:41

Ik wil jullie voorstellen aan mijn nieuwe topper Manolo!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lilskie

Re: arabieren in de wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:45

Gefeliciteerd! Knappe vos!

maggi_blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 18:48

Heel veel plezier samen: leuke foto's van een mooi paard. Hij ziet er erg tevreden uit.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 19:10

Dankjewel! Dat gaat helemaal goed komen. Ik had na het inslapen van Belarus nooit gedacht dat er een paard in de buurt van Belarus ging komen, maar komt daar nu al erg in de buurt :o

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:48

Wat een gave vos @Calimero. Heel veel plezier en succes met hem.

Ja, wij zitten hier niet in een al te
makkelijke tijd. Er is te veel gebeurd en af en toe krijg ik daar weer last van.
Maar van Bolleke worden we altijd vrolijk. Hij doet altijd zo zijn best. We zijn inmiddels 2 x L1 gestart en de teller staat op 4 wp. Zo trots op mijn witte kerel!

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 11:44

:(:) Judith

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:11

Wij mogen zaterdag weer na 1,5 maand eruit te zijn geweest
Afbeelding

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:22

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:34

Judith... :(:) Geniet vooral van Bolleke en jullie knappe kudde.

Joyce: toi toi toi

AR: jaaaaaa! Daar mogen jullie gerust heeeeel fier op zijn! :):)

Wij oefenen gestaag verder en hopelijk volgend seizoen van de partij met onze westernponies! :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 21:07

@yildiz dankje, lekker trainen en volgend jaar is het jullie tijd
@Calimero gefeliciteerd met je nieuwe aanwist en hij/zij mag er zeker wezen

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 18:12

Hmm, beetje stil hier de laatste tijd!

Hoe gaat het met iedereen?

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 23:40

Wij zijn inmiddels L2 met 2 WP en nog steeds bitloos ;-)

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 08:30

Goed zeg Judith_VB!

Hier gaat het goed met mijn nieuwe topper. Helaas geen trailer meer beschikbaar dus nog even geen wedstrijden voor mij.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 20:44

@Judith_VB echt respect hoor

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 22:08

Jullie zijn zo'n leuk team Judith! Fijn dat hij het bitloos zo goed oppakt :D
Jammer dat je nog geen vervoer hebt om met je nieuwe topper op pad te gaan Kim. Heb je recente foto's?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 22:11

Judith_VB schreef:
Wij zijn inmiddels L2 met 2 WP en nog steeds bitloos ;-)

*\o/*

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 00:38

:o bedankt allemaal.

Als Fabries haar veulen heeft gaan we weer starten. Buiten gaat het meestal beter dan binnen maar we zullen lang in de L2 moeten blijven hangen omdat we de M niet bitloos mogen starten |o :x . Met bit heb ik een duiveltje in handen :j

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 17:18

@Judith jammer he, ze zouden het juist meer moeten promoten vind het knapper dan met stang en trens rijden

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 17:25

Judith erg stom is dat, maar er zijn er meer die nu in de L2 moeten blijven dus melden aan de KNHS kan geen kwaad!

Met mijn knappe Noah gaat het super, een paar weken geleden heeft hij op concours een prachtige foutloze ronde gesprongen in de 1.00m :)

Afbeelding

en komend weekend loopt hij mee met de carrouselwedstrijd in Assendelft, daarna weer eens dressuren zodat we voot het volgende indoorseizoen onze puntjes hebben voor het L2.

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 10:48

Hoe gaat het eigenlijk met je balkentraining Tamara? Merk je veel verschil?

En gaan er hier nog mensen naar de komende avs wedstrijden? Kossack stud, ijzerlo, NK Houten en Arabissimo *\o/*