Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wetsernfriek schreef:Geen nieuwe foto's van haar dochter met de speciale naam :p
grtjs Glenn
yildiz schreef:Zal binnenkort eens foto's maken! Ga je dit jaar ook weer showen Michelle?
Shameless ook? Hoor t van zoveel mensen dat ze er met de veulens last van hebben gehad, ondanks goed ontwormen, denk je...![]()
Nope, hij gaat de komende jaren niet op show, vind t nu zon jaarling naarling, lol! Hij gaat t komend jaar met zijn ijscovriendjes de polder in (bij mij om de hoek zodat ik m elke dag kan zien!),lekker groot en sterk groeien!
Bewegen kan hij wel ja: had hem laatst op de baan en Waauw dat ging zo gaaf, net papa! Normaal gaat ie als n Jacko keihard in galop maar nu prachtig rondes aan n stuk draven met super zweefmomenten, prachtig! natuurlijk weer geen camera bij me, tsss...![]()
En ja, ook het trainen gaat goed: lekker afwisselend in de bak voor souplesse en in bos en duin voor uithoudingsvermogen en kracht. Ze komt echt weer in shape! (en ik ook haha!)
Train jij nog Glenn? Ga trouwens geen prab starten alleen wran en Dawra, maar je bent ook in het Brabantse van harte welkom hoor!