Ik heb heel lang geleden een halstertje voor Nicky in elkaar gefrutst. Nicky heeft hem een keer omgehad, haha. Een beetje vage foto, want ze deed net haar hoofd omhoog en omlaag.. Het is een zilvere, met sterretjes en glitters http://modulo11.rendered.hyves.org/4680 ... _J5lT.jpeg
Laatst bijgewerkt door Tieneke op 25-02-07 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto in link
Ik ga nu een standaard ketting maken. Ik heb zonet 30 haaientandjes besteld op Internet. Ook heb ik net een hondenketting op maat geknipt. OMG wat is dat idioot sterk zeg! Heb helemaal zere handen van het knijpen M'n vader heeft maar even geholpen, anders was het nooit gelukt Deze ketting maak ik dan voor showhalsters zonder gevlochten neusriem
ik heb ook een halster gemaakt , zal sebiet even de foto's er op zetten na school het is wel heel moeilijk hé , eerst was het halster te klein , maak ik een niewe is hij te groot ( ik houd men echte halster er naast hé )
Bij mij schiet het niet echt op heb het gigantisch druk
Misschien een tip, bij de Aldi verkopen ze nu katoendraad, verschillende kleurtjes, erg vrolijk, 4 bollen voor 2 euro nog wat
Verder nog een vraag ik zoek normale gladde ronde hangertjes niet te groot en liefst zilverkleur, heb ze ergens in het topic gezien aan een halster, waar zijn die verkrijgbaar, hier in de omgeving niks te vinden
@boyke_candy, zover ik van mn moeder begrepen heb hebben ze deze vaker liggen, ze had enkele weken terug aantal pakjes mee genomen, nu hadden ze wer liggen