Fijn dat je lekker ritje hebt kunnen maken! Ken t zo goed! M'n horsies kosten me goud geld maar hee, een shrink was duurder geweest!

Voor de winterdippers: neem n zonnebankje, steek de openhaard aan (of voor degenen die dat niet hebben zoals ik, light the canddles!) en verwen jezelf es een beetje! Helpt mij fantastisch!
Lekker Jes dat Naad zo lekker ging. Stapje voor stapje was t he? Voor je t weet rij je weer in de arena!

Auto's, ja blegh!!! 2000€ lichter maar hopelijk kunnen we er weer ff tegenaan!
Nou is BMW mijn merk niet maar als die van mijn ouders zou zijn geweest dan zou ik het wel weten hoor Eline!

Bren, tis idd wel druk maar in klasse 1 hoef je ook nog geen uren te maken. Dus best goed te combineren met de kids, die nu ook al wat ouder en dus zelfstandiger worden, m'n werk (ga in januari weer 3 dagen ipv 4 werken) en m'n sociale leven.
Als ik eenmaal klasse 2 in de pocket heb en Nour kan starten moet ik nog jaar klasse 1 rijden dus voorlopig gaat het geen bergen met tijd kosten.
Roma, bedankt voor je post! Ja, ik ga altijd ervan uit dat dingen gebeuren voor n reden. Financieel gezien had ik, achteraf gezien, haar best wel kunnen verkopen, maar ja ze biedt Yul weer veel troost en tis ook echt een heel mooi meidje.
Over Yul gesproken, morgen room ik bij m in, 3 dagen onderzoeken in t ziekenhuis, arme gup.

Vandaag dus laatste keer deze week Tie gereden. Verwend als we zijn met de duinen nu door de polder, maar heb echt genoten van al die mooie weidevogels in de eendenkooi!