Blij op je knol op de Veluwe
. Zo is het soms best leuk om selfies te maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik vind deze ook nog steeds leuk, omdat het onze ALLEReerste wedstrijd was en ik ZO nerveus was dat ik eigenlijk maar 1 ding wilde doen...en dat was in een hoekje gaan zitten en vooral niet op mijn paard...

vorige week droomde ik dat mijn vriend homo was
en dat we het ook echt samen aan zijn broer en broers vrouw gingen vertellen, hoe k*t het ook was voor mij
ik werd erg onthutst wakker! 

trein had 4 min vertraging waardoor ik mijn bus aansluiting op een haartje miste, en daardoor de buurtbus (die ene, die maar 1x per uur komt
) miste. Toen vanaf de dichtstbijzijnde bushalte gaan lopen, wat volgens mijn routeplanner 1 uur en 3 minuten zou moeten duren
En toen ik op de weg (50km weg, tussen de boerderijtjes en kleine bedrijfjes) liep dacht ik: waarom ga ik niet liften
dus duim omhoog, en de tweede auto die langsreed stopte al
hele mooie zwarte audi!! En toen mocht ik mee, de mevrouw moest langs mijn stage om richting haar werk te rijden dus ik ben voor de deur afgezet
Ben nou ook weer niet zo wantrouwig dat ik niet bij mannen durf in te stappen, en ik ben best wel handig met zelfverdediging voor het geval ik het nodig zou hebben
dat is dan weer niet eng
Tammy_ schreef:Katja denk het wel hoorBen nou ook weer niet zo wantrouwig dat ik niet bij mannen durf in te stappen, en ik ben best wel handig met zelfverdediging voor het geval ik het nodig zou hebben
![]()
ah Joyce dat vind ik altijd zo eng, paarden in de sloot. Nou ja Noah staat regelmatig in de sloot maar dat is een kleine sloot van nog geen meter breed en zo'n 50cm diepdat is dan weer niet eng
lekker afkoelen en aquatrainen
én de grasjes van de andere slootkant opeten natuurlijk! Hij kan er niet uit aan die kant ivm schrikdraad, maar er onderdoor eten gaat prima
anders moesten ze een kwartier wachten en met zijn honderden in een klein bussie proppen, nu konden ze tenminste zitten