ik ga er donderdag voor het eerst op denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga er donderdag voor het eerst op denk ik
Ik kan ook niet altijd op alles reageren, wij allemaal wel eens denk ik 
Bren79 schreef:Goeiemorgen
Na heel lang meelezen en van jullie leuke verhalen genieten, maar ook de andere verhalen hopen op uiteindelijk weer goed nieuws, wil ik me ook weer melden als jullie dat goed vinden? en proberen mee te kletsen, soms ontbreekt het me aan tijd om overal op te kunnen reageren en daardoor ook in de meeleesmodus geweest
Ze reed een Anda maar dat was geen succes en zoekt nu een nieuw paard
Vond haar onwijs fijn lesgeven, kennis van zaken en heel vriendelijk naar het paard toe. Ook denken vanuit het paard ipv vanuit de ruiter zeg maar, met Antha moest ik toen onwijs trainen om haar rug soepel en sterk te maken (dus niet; trek maar in de krul maar; heee Antha heeft er moeite mee, waar kan dat aan liggen?) 
een beetje dressuurmatig rijden is wel goed voor hem, maar echt aan het werk zetten kan niet, dat trekt hij gewoon niet.
en oef gelukkig dat meerdere het niet altijd kunnen bijbenen
Ook is de bedoeling Rose te gaan starten, en we hebben komend voorjaar Themba en Puks(Silver Thaqib) om in te rijden waarna Puks ingereden naar zijn nieuwe thuis zal vertrekken nog even onder voorbehoudt van keuring maar we verwachten niks geks
Hierdoor ook al wel stiekem een beetje aan het rondkijken voor een partner voor Reem mits ik wat vind wat ik graag voor ogen heb anders word het weer een combi met Sier aangezien Puks toch wel heel erg leuk aan het uitgroeien is, voor mij staat het gebruik voorop
Alhoewel een telefoon met internet het allemaal wel stuk makkelijker maakt
Zal wel proberen wat vaker te reageren maar daar ben ik geen ster in haha
Ik ben het Zeeuwentopic gewend, daar zitten wat meer mensen in en wordt wat meer gekletst 
Ik heb tijd
Sieltjuh schreef:Ow, dit topic gaat bijna langzaam voor mijIk ben het Zeeuwentopic gewend, daar zitten wat meer mensen in en wordt wat meer gekletst
Maar moet zeggen dat ik meestal alleen reageer als ik achter mn laptop zit, maar wel tussendoor kan bijlezen op mn telefoon

Barcelano schreef:Maare als mensen hun paard zadel mak willen laten makenIk heb tijd
7 stuks
maar ja, dan kun je beter deze kant op verhuizen
Pro's en con's afwegen
Issie er al eens geweest dan? 
Heb in hartje Rotjeknor gewoond toen ik stage liep, maar ben weer heel snel terug verhuisd naar Zeeland toen stage klaar was. Misschien is de werkgelegenheid hier minder, maar ik vind het hier zoveel fijner wonen.
Iig omgeving Vlissingen/Middelburg niet. Mijn vader is immers ook een buutenlander

juul23 schreef:Hallo allemaal,
ik meld me hier ook eens
Ik ben al 4 jaar in het bezit van een av, F.H. Katar.
Het is een 7 jarig ruintje die bij Zenith vandaan komt.
Ik heb hem zelf zadelmak gemaakt en ingereden.
Op dit moment rijden we dressuurmatig op M2 niveau en binnenkort gaan we een sprongetje maken.
Leuk om hier een beetje te kletsen over onze paardjes.