Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tammy_ schreef:Mooie foto's van Djuun zeg!!
Ladies, ik moet voor school een opdracht maken. ik moet 2 ouderdieren selecteren en daar fictief mee fokken, met als doel het ras verbeteren. Zijn er dames hier die hun ggk dekhengst of volwassen merrie daar voor beschikbaar willen stellen? namen worden uiteraard vermeld, fotocopyright ook
Barcelano schreef:MirandaFuego schreef:En hij gaat ook niet in de poep liggen, vond ik ook wel een pré..
Zo n schimmel wil iedereen
Tammy_ schreef:Mooie foto's van Djuun zeg!!
Ladies, ik moet voor school een opdracht maken. ik moet 2 ouderdieren selecteren en daar fictief mee fokken, met als doel het ras verbeteren. Zijn er dames hier die hun ggk dekhengst of volwassen merrie daar voor beschikbaar willen stellen? namen worden uiteraard vermeld, fotocopyright ook
Iloontjeehh schreef:Tammy_ schreef:Mooie foto's van Djuun zeg!!
Heb je dan iets van een juryrapport nodig ofzo? Ik heb evt. wel een premiekeuringsrapport van Asiyah voor je (ze behaalde een tweede premie) Je mag hem ook gewoon gebruiken als inspiratie, om een beeld te krijgen van goede en minder goede punten van een paard.