ligt eraan met wat voor band ik werk. als ik met een egaal bandje werk doe ik het eerst ophet nylonband en dan pas om de ringen. maar met ander band dat niet onder de machine kan doe ik het liever zo:)
Gefeliciteerd Bonjoy!! Ik heb wat nieuwe kralen gekocht bij een fournituren winkeltje dat stopt. Het is echt grasgroen, dus ik zie wel wat ik ermee doe, ik zal straks of morgen wel ff foto posten:)
wat een knappert bonjoy! ben benieuwt naar fotos met halster over een poosje!:D
ik zou graag jullie mening horen over mijn nieuwe halster. zelf ben ik er totaal niet tevreden over. ik zit heel erg te twijfelen of ik het silveren koord op de neusriem moet vervangen of niet. wat vinden jullie?
Ik vind het juist wel mooi. Het geeft een extra accent, omdat het afwijkt van de bakstukken. Het is wel een kleur die opvalt, juist omdat de zijkanten een stukje zwarte kleur hebben.
Bedankt voor de lieve felicitaties! Binnenkort maar eens wat halsters voor haar knutselen, zodat gestart kan worden met haar opleiding tot halster model, haha!
Sieltjuh
Geplaatst: 16-02-13 14:30
Ik zal het niwt vervangen, maar juist iets extra's toevoegen op het kopstuk ofzo, kraaltje misschien?
Mijn bestelling van Sabineke is weer binnen, zo nog ff naar de stad voor de laatste spulletjes!
ja er komen idd nog kralen op de rest van het halster! maar zat zo erg te twijfelen^^ ik laat het silveren wel zitten:D ach en anders mislukt ie maar haha.
Zo, de stad was klein drama, helemaal niet kunnen vinden in de kralenshop wat ik zocht, dus nu maar een bestelling geplaatst bij Sayila, maar wat is die site sloooooom
Ben van plan om een knalroze halster te maken en dan goud met grijs-blauw
Moet alleen nog kralen kopen, vergeten om naar te kijken, zo stom. Maar mams zij dat hier in Amersfoort ook gewoon zo'n winkeltje zat. Had ze wel eerder mogen vertellen Dus daar maar eens binnenkort langs gaan, want kon nog niet alles vinden wat ik nodig had aan sierband.