Western Arabieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 00:50

hahaha ja leuk he :P

ik ben vandaag al bij arthur geweest en geslaagd voor een zadel voor nada.
Laat ik nu toch een snaffle, kinriempje en teugels zijn vergeten door mijn blijdschap van een zadel, dus moet nog een keer terug deze week hihi, scheelt dat het maar een kwartiertje rijden is.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:05

zo net een uurtje geleden terug.

Het was weer ons jaarlijkse slenterdagje haha. Op de heenreis halverwege een koffiepauze ergens langs de A15. 1100 uur waren we bij Arthur. Nog heerlijk rustig. Navraag leerde dat dag 1 altijd het drukste is.
Ben met mijn lijstje meer dan geslaagd.
- XS chaps voor Cyann op de groei, zwarte zonder sliertjes eraan (lekker makkelijk met aandoen).
- Staldeken werd een mooie gesloten zomersheet. De staldekens waren prachtig maar te dik. June past hem super.
- Laarzen voor Cyann, geslaagd!
- Skidboots ook gelukt. Witte en zwarte.

En buiten mijn boodschappen lijstje ;-):
- een 1 oor hoofdstel, tegen zwart aan meteen zilverkleurig oortje (zonder leer eronder) en zilveren ronde bakstukken (zonder leer eronder). En dat staat natuurlijk waanzinnig op Junetje!!! Ik zag eerst een ander, was niet helemaal wat ik zocht en toen opeens ....daar hing ie! ....het was de laatste!!! hebbu hebbu hebbu.
- Nieuwe sporenriemen voor Cyann en mij.
- Nieuwe singel. Eentje die ik op het NK had gekocht, bont met klittenband en leer. Die bevalt super, dus nog eentje erbij, alleen nu natuurlijk goedkopere prijs.

Daarna door naar Schijndel. Voor Cyann nieuwe spijkerbroeken, mooi lang en stretch. Kerstspulletjes en nog meer van die frummelzooi.

Rond 1600 uur weer huiswaarts met twee slapende meiden op de achterbank (cyann en nichtje).....pffff avondvierdaagse is er niets bij....wat een geslenter, maar wel leuk.

Koffiepauze bij tankstation en bijna thuis ff gestopt bij dat hoge gebouw met de grote M.

Thuis de boel ff gepast en laarzen geolied. Gelukkig er hoeft niets geruild te worden....

En dan is de dag weer om....
Laatst bijgewerkt door CounTree op 28-12-11 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:06

en geslaagd nancy?

Vanmiddag ook nog terug geweest voor de overige dingen.
Nu ben ik compleet. ;)

EDIT: Nanc je was me net voor! haha :+

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:11

Klinkt als meer dan geslaagd dus! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:15

Gelukkig heb je nu alles. Wij gingen om 1400 uur weg bij Arthur, niet eerder nadat we eerst boven in de kantine koffie en tosti's hadden genuttigd. Wij gaan altijd met een arabieren stel uit Delft die hebben ook een dochtertje. Altijd heeeeeel gezellig. Soort DAWRA uitje maar dan anders :+

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:26

haha gezellig toch!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 12:09

*\o/* HAPPY NEW YEAR *\o/*

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 12:47

De beste wensen allemaal!!!!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 14:07

Happy newyear en een gezond 2012!!! *\o/*

Hey Krista, de gehele maand zie ik je dagelijks. haha is dat wat zeg ;)

Doen we net het jonge spul (scarlet en peppy) in de wei/moddelbak....blijf je staan om de gekke bokkesprongen te bekijken...doen ze helemaal niets en lopen ze in stap naar de boomstronk ( waar wij een bank van hebben gemaakt) en gaan ze die staan aflikken alsof het een zuurstok is. :? :+

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 14:29

HAPPY NEW YEAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus iedereen heeft zijn koopjes bij adje goed knn doen! Ik dit jaar niet was gaan helpen op de trainingstal, zal volgend jaar worden!

Ja Nancy, een showhoofdstel voor june erbij ben benieuwd! Iedereen zijn nieuwe showstuff tonen in het topic hey ;-)!

grtjs Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 14:45

ik ga zo weer ff foto's maken om wat spullen op marktplaats te zetten...zal ff kijken of foto van showhoofdstel wil lukken.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 14:47

CounTree schreef:
ik ga zo weer ff foto's maken om wat spullen op marktplaats te zetten...zal ff kijken of foto van showhoofdstel wil lukken.

dan is dat zo een tube hoofdstel? met 1 oor?

Heb ook een tube met 2 oor light oil met witte steentjes in! hangt aan mijn bosal, is voor shameless als hij zal beginnen :-)

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:24

ja zo'n eentje is het. 1-oor Tube hoofdstel.

In werklijkheid is het leer echt tegen zwart aan. En dat blijkt toch het mooiste te staan bij June. Aan mijn zadel heb ik zwarte beugels met zilver, dus voila setje ;-). Alleen mijn zadel is lichter leer...maar ja daar is die zwarte blanket dan weer voor ;)

Afbeelding

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 16:32

Mooi hoofdstel Nancy!!!! Zal prachtig staan op jou black beauty!! Ben nog steeds op zoek naar een leuk showhoofdstelletje met frontriem... lastiglastiglastig. Als ik wat leuks zie kost het een godsvermogen :P
Maar goed er staat een excursie Profitack op de agenda dus ik houd mijn centen nog ff in mijn zak :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 16:49

mooi hoofdstel nancy!

CC, ik heb pas een mooi show hoofdstel met frontriem gekocht.
Wel 2e hands. Mooie V frontriem met zilver.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 10:23

Ja Nancy, knap hoofdstel zal op June prachtig staan!
Binnenkort dan eens een fototje op haar ook hey ;-)!

Bimmetje je hoofdstel met je paardje ook nog showen hey ;-)!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 19:07

Mooooi Nancy!!!

Iedereen een heel fijn, gezond en sportief Nieuw Jaar!!!!! *\o/* *\o/*

Zou mn nieuwe showhalter nog efkes showen (ben er heeeel blij mee!)

Afbeelding

Afbeelding

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:31

Mooi halster yildiz!
Hoe gaat het met je kleine man?

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:27

yildiz schreef:
Mooooi Nancy!!!

Iedereen een heel fijn, gezond en sportief Nieuw Jaar!!!!! *\o/* *\o/*

Zou mn nieuwe showhalter nog efkes showen (ben er heeeel blij mee!)

Afbeelding

Afbeelding

Ja wat een knap halster zeg! Het staat je merrie prachtig Yildizh, en hoe gaat het met je merrie is ze weer helemaal ok? en je kleine man ook alles ok? groeit zeker als een kool? die van mij hier die blijft maar in de hoogte gaan en langzaam in de breedte!

grtjs Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:27

Hey Yildiz, Ook mooi hoor, past ook netjes!

Trouwens zijn er hier nog bokkers die naar de oefenwedstrijd te Oud Gastel gaan?

Wij zijn van plan daar heen te gaan en dan zijn wij groom voor Cyann :D . Ze zal dan een aantal onderdelen in de L4 starten en 1 onderdeel in de L3 ....yep reining :j. Heerlijk hoor zo'n oefenwedstrijd, ideaal om ervaring op te doen. Als 8 jarige heeft ze daar ook al eens meegedaan toen in de L5 o.a. In Hand Trail en Trail.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 21:58

Ja gaaf hè?! *D
Tie is weer terug in shape aan t komen, ze ziet er goed uit misschien n beetje te dik op t moment! Training ook weer lekker opgepakt en dat valt niet tegen! Maar uhm...ze is echt weer zo hormonaal en wisselend in gedrag sinds het afspenen, wordt er echt moedeloos van! Is dit herkenbaar?!! ;(

Nour heeft echt n groeispurt, niet normaal! 1 cm per week! :oo Maar nog niet zo groot als Shameless hoor op die leeftijd!(schema dat je me hebt gestuurd is echt leuk om te vergelijken!)
Hij is ook lekker showy: staartje erop en gaan lol!! Kan zo van die kleine vrolijke Noureman genieten!! <3

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:20

yildiz schreef:
Ja gaaf hè?! *D
Tie is weer terug in shape aan t komen, ze ziet er goed uit misschien n beetje te dik op t moment! Training ook weer lekker opgepakt en dat valt niet tegen! Maar uhm...ze is echt weer zo hormonaal en wisselend in gedrag sinds het afspenen, wordt er echt moedeloos van! Is dit herkenbaar?!! ;(

Nour heeft echt n groeispurt, niet normaal! 1 cm per week! :oo Maar nog niet zo groot als Shameless hoor op die leeftijd!(schema dat je me hebt gestuurd is echt leuk om te vergelijken!)
Hij is ook lekker showy: staartje erop en gaan lol!! Kan zo van die kleine vrolijke Noureman genieten!! <3

Ze was al zo prikelbaar voordien hey, mss komt het nu terug iets homeopathisch geven of terug eens dekken hey ;-)
Ja geniet er maar hard van ze groeien zo hard, doe ik ook met onze shamsyboy ;-)

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:48

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:05

Leuk stukje.

Yildiz, wat een prachtig halster. Het staat tie echt goed!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 13:15

CounTree schreef:
Ik kijk net op de dawra site. Hebben jullie dit al gelezen? http://www.dawra.nl/pages/posts/verslag ... gazine-123

Haha, die Tal! Mooie promo! (vind alleen die stopfoto niet echt fijn, maar n kniesoor die daar op let)

Bimmetje, Thanks ben er ook heel blij mee, heerlijk boterzacht leer!