En hoe kan je dat dan precies terug vinden? Ik ben daar echt heel slecht mee haha
Endurance lijkt me inderdaad ook erg leuk om te gaan doen!
lilskie
Geplaatst: 11-03-13 17:26
Je kan op deze website: http://www.allbreedpedigree.com/index.p ... d=&x=0&y=0 (dit is dan even die van mij..) terugzien wie de voorouders van je paard zijn. Ik heb zelf ook een stamboek van de Spaanse Arabieren dat echt honderd jaar teruggaat ofzo, echt heel gaaf om te zien. Zitten ook vaak foto's bij.
Nickyyyy
Geplaatst: 11-03-13 17:47
Dat is inderdaad erg gaaf. Ik zal vanavond is kijken op mijn gemak
Knappe Ludo. Yack F is van MyrnaV hier op bokt, die zal het wel leuk vinden om iets van Ludo te horen
Nickyyyy
Geplaatst: 11-03-13 18:51
Woogy, klopt inderdaad. Heb haar ook op facebook, zodat ze ludo kan volgen. En ben van plan om, als hij weer terug is, ook de fokker weer een mailtje te sturen met hoe het nu gaat
Of nouja ventje.. hij heeft afgelopen week voor het eerst in zijn leven een merrie gedekt, dus hij is wel een echte volwassen vent nu http://i472.photobucket.com/albums/rr84 ... bebee1.jpg*zal hem in een linkje zetten voor de jonge kijkers onder ons *
Nu maar hopen dat hij volgend jaar papa wordt
Nickyyyy
Geplaatst: 13-03-13 14:12
Julez, wat een prachtig dier zeg!
Julez
Geplaatst: 13-03-13 15:05
Dankjewel! Ben ook heel blij met hem. Behalve zijn looks heeft hij ook nog een echt gouden karakter
Jolinda en Nicky: Ik snap wel dat jullie elkaar paarden leuk vinden! Geloof dat Daya zijn moeder hier op stal is geboren? (weet niet meer wie moeder is maar dacht dat de vader daarvan Nizjni was?)
Klopt! Zijn moeder is Palisa! Van welke stal ben jij dan? Wil altijd graaaag info over zijn ouders en voorouders, maar is moeilijk te achterhalen.
AlSafy
Geplaatst: 18-03-13 16:11
ik heb eindelijk mooie fotos van mn speciale filly, ze is echt mn grote liefde
haar vader is de race legende Farhood (v. Aybac) gefokt door Al Zahraa (EAO) ik heb deze hengst vorige week mogen ontmoeten op 26 jarige leeftijd, Amal lijkt precies op haar vader het was een heel speciaal moment om zo een beroemde hengst te mogen ontmoeten.
WOW! wat een knappert, wanneer kan ik haar ophalen?
lilskie
Geplaatst: 20-03-13 13:18
Op haar achtste verjaardag heb ik van mijn Princesa ook nog maar wat foto's gemaakt. Ik ben zelf heel trots hoe ze in een jaar is veranderd van nerveuze pismerrie in een iets minder nerveuze pismerrie .
WOW! wat een knappert, wanneer kan ik haar ophalen?
hhahahaa dankje, ophalen niet, rijden mag je haar vanaf volgend jaar
hier voor de geinteresseerden fotos van onze ontmoeting met Farhood op 26 jarige leefdtijd echt een oude baas, en hij wilde zijn stal niet uit in een showhalster, hij moest en zou een hoofdstel met een bit dragen, dan voelt hij zich pas presentabel
hij doet zich wel voor als stoere hengst, maar hij heeft een goed hart, onze Amal is precies zo, flink snuiven bij alles, maar stiekem een knuffelbeertje