Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En als het even kan wil ik er ook graag de trailer mee kunnen trekken 

En Suus is voornamelijk met asi bezig en die gaan lekker samen! Zit ook mooi in haar vachtje, dankzij de tip van Yildiz had suus nog een extra dikke nika deken met losse hals gekocht voor vorige week, vond ze geloof ik wel fijn!                                                         

ter ere van? 
 bedankt voor het vragen!!

Top dat je zus ook ze lekker gaat 

of had je het niet over t paard  

Tammy_ schreef:ik had woensdag een springclinic dus heb sinds maandag zelf weer geredenof had je het niet over t paard
![]()
 Ik denk echt dat ze het niet over je paard had 

Maar hé, heb geen verstand van fokken hè 
 Een echte Arabier hoort ook hoog en droog te staan ipv in de plassen te stampen 

Wanneer maak je weer eens foto's van de knappe mannen? 
 Das echt poedersuiker zeg...  Ik zou ook niet zonder toet kunnen 
 allemaal!
 Dus had er een zwaar hoofd in, maar het was droog toen ik opstapte. Tijdens het rijden nog wel twee keer een goed buitje over ons heen, maar was allemaal zo kort dat het alweer weg was tegen de tijd dat we klaar waren. 
 Ze had echt een mega goede bui, voor het rijden al helemaal knuffelen en gezellig zijn. Echt vrolijk gewoon 

En tijdens rijden ook gewoon lekker bezig 
 Knappie 

Jij ook veel succes met je zoektocht!
 Gaat het wel oke met Tara ondanks de aanvaring met het hekwerk? 

Ze is 1,45 en haar kont is 1,48, haha. En ik dacht nog juist dat haar kont al zo lekker bij aan het trekken was. Kun je nagaan hoeveel verschil er eerst tussen zat....
 Wat een kieskeurige miep is dat zeg. Het eerste hapje gaat dan nog enthousiast naar binnen. Geef je nog een stukje en dan gaat ze zo lopen mieren met dat ding in d'r mond en dan smak smak komt de appel in stukjes weer naar buiten op de grond geproest. 

(oh...ik ook...was ik vergeten 
 )