Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Laatste keer dat ik in een bak reed? MMMmmmmmm Geen idee 
 Ik ga de foto's straks oploaden Eline, ik had m op standaard staan dus vast wel wat leuke plaatjes! 
 Het was echt gezellig en Mish is zo'n lieve merrie.                                                         

DMHorses schreef:Even Saartje spammen hoor!
[ Afbeelding ]
image by misssol, on Flickr
[ Afbeelding ]
image by misssol, on Flickr

mooi vruchtje van een maand oud 
 op het eerste zicht maar 1 vruchtje te zien, maar om zeker te zijn wordt ze binnen 3 weken nogmaals gescand 

. Sharif en Moonlight hadden enkele maanden geleden precies hetzelfde en volgens DA ligt het aan het water :/. Dus het water moet getest worden en morgen komt DA terug voor hun medicatie.                                                         Nickyyyy schreef:Miranda, die zou voor mij erg duur uitvallen vrees ik.. Is ruim 2 uur rijden haha![]()
Maar heb even gekeken bij de zadelmaker die bij ons op stla komt, prijzen zijn ongeveer gelijk

Wel leuk van je dracht!                                                         

Lijkt ze in het echt ook op Djuun Kat? Jij hebt ze beide live gezien 
 Wat een dotje 

Vandaag het wei moment maar ingekort, moeders had ze er na twee uurtjes afgehaald en op de oude wei gezet. Ze wordt niet alleen erg vet, maar krijgt echt last van d'r darmen, in het verleden al meerdere malen meegemaakt dat ze een beetje koliekerig er van werd, dus dat wil ik graag voorkomen 

Maar enige gelijkenis is er zeker wel!

Bij mij schrikt ze altijd in de hoek van de mesthoop en bij Ersiel altijd aan de kant van de roundpen (liggen precies als uiterste uit elkaar 
 ), ze begon zelf vandaag dat ze bij de B al ging stilstaan richting de mesthoop, dacht ik ook ja 
 Ze heeft vandaag heel wat keertje even mogen afkoelen in de hoek van de mesthoop  

Truttekop. De sleutel is om rustig te blijven, maar wel je zin te krijgen, hele goede oefening voor mij 

Ze wordt wel steeds makkelijker over te halen iets toch te doen wat ze liever niet wilde (ze is oerlui van zichzelf, maar wordt dus steeds werkwilliger 
 ) en ze is zo enorm elastisch