Sieltjuh schreef:Niveautje hier weer hoor
Haha....Ag men zeg toch dat je op je dieren lijkt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aleeneh schreef:Godsamme wat heb ik ook weer een geluk. Heb gisteren een tas in de trein laten liggen met daarin mijn dure warme vest, een nieuwe spijkerbroek, en nog wat andere dingen. Ik baalde ontzettend, maar het goede nieuws bereikte me dat hij wel gevonden is en in Nijmegen ligt. Deze week kan ik m nog gratis ophalen, daarna zou ik een forse som moeten betalen. Vandaag was de enige dag dat ik, ivm werk en studie enzo tijd had: om 12 uur heb ik een afspraak in Utrecht en ik ben dus vanmorgen vroeg opgestaan om via Nijmegen daarheen te reizen. Trein is nog geen 10 meter weg bij t station of we stoppen... Brand bij Wijhe, deze trein rijdt niet verder en voorlopig rijden er ook geen treinen meer, je moet omreizen via Utrecht.
.... Asdfghjkl. Dat red ik dus nooit, en nu sta ik op het station te vernikkelen omdat ik niet zo warme kleren aan had getrokken met het idee van ik heb toch zo mijn vest terug... En nou mag ik straks nog een hoop geld betalen ook om de spullen naar me op te laten sturen!
</zeur zeur baal baal>