Is gewone post yamasaki dus meestal volgende dag al in huis.
Mams zegt dat ze zaterdag toevallig van plan waren om in zwolle te shoppen. Dus dan kan ik gewoon mee en ook even naar rits in. Wel jammer dat ik jullie dan niet kan meeten maar scheelt me wel weer 13 euro reiskosten.
YamaSaki
Geplaatst: 12-02-13 22:28
Oh...Idsie...kan jij me dan meeten bij het station? xD
aha ok. nja dn ga ik vrijdag zelf niet:). ik heb nu al weekend dus dan ga ik mischien volgende week een keer. heb vanmorgen al spullen gehaald op de markt.
Geslaagd op de markt dus? Ze hebben btw 1,5cm tassenband bij Rits In haha ff gevraagd En mn bestelling van Sabineke is vandaag op de post gegaan Hopelijk morgen binnen en anders vrijdag
Hoi! Ik meld me ook weer eens als dat mag! Tijdje terug begonnen met een showhalstertje op aanvraag, maar helaas is dat niet doorgegaan. Heb hier dus nog wat materiaal liggen, maar heel basic. Wil hem toch afmaken, voor mijn new forest of evt shetters. Wil iets met goud en zwart, evt rood of blauw erbij. Zoek alleen nog mooi sierband, vind veel zo simpel! Wil graag een mooi patroontje erin, niet te kitsch.. Veel van jullie sites en voorbeelden al bekeken, zo mooi! Ik volg dus weer voor wat inspiratie en beetje als stok achter de deur
Ja haha, eigenlijk moet ie nog afgewerkt worden zeg maar Met naaimachine gaat best rap, moeders helpt nog steeds, maar hoop het binnenkort helemaal zelf te kunnen. Zij is zo handig met dat ding, ik ben er zo niet-handig mee
De achterkant, nog een laag nylonband, zodat alle garen niet meer zichtbaar zijn. Ook zit de neusriem nog niet vast hoor, die had ik voor de foto ff met spelden vast gezet
idsie
Geplaatst: 13-02-13 22:04
dit is het begin van mijne. kleuren komen niet echt tot hun recht. maar iig. 2 soorten band over mekaar met zwarte koord erlangs. de neusriem en andere bakstuk doe ik morgen. er komen aan de neusriem zachtgeel met paarse kralen! https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 4180_n.jpg