Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
met lessen ook, een flinke plensbui en hij sjouwt de benen uit zn lijf xD
Zag toen we terug kwamen wel wat verzopen katjes rond lopen ja

BabiiVeeraa schreef:Voor mij extra banketstaaf, de wedstrijden die het dichtste bij waren, behalve Didam dan, werden afgelast
Cuubs liep heel fijn in Houten, we waren wel echt zwaaaaaar doorweekt, maar als je daar 4winstpunten voor terug kijkt dan moet dat maar :-D
joysjuh1987 schreef:@jessica wil je per se alleen maar AVS starten dan en geen KNHS

!
... Ik denk de 11e of 12e in Vaassen of 25e of 26e in Beemte Broekland... Ik heb zo weer les en de galop gaat al steeds iets beter. Nog wel in verlichte zit vanuit lichtzijden aangalopperen, maar langzaam aan kan ik dan steeds iets meer gaan zitten... Desnoods doe ik het in de proef ook nog zo als we nog niet helemaal klaar zijn.... Gaat om de ervaring en op het protocol lees ik dan wel waar we verder nog aan kunnen werken. Inmiddels heb ik nu een ontspannen uitgangshouding voor elkaar met een goe ruggebruik en regelbaar tempo... Morgen weer naar huis na 5 dagen les en dan zelf verder trainen...