[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 23:47

Ik vind haar op die 'hoofdloze' foto niet eens heel verschrikkelijk. Ze is absoluut schraal maar ik vind haar lijf normaler ogen. Vond haar eerst altijd erg buikig, klopte iets niet aan en nu vind ik haar een veel normaler lijf hebben.
Eerlijkheid gebiedt mij echter wel te zeggen dat het hier momenteel wat hectisch is en ik wel mee-spiek, maar niet echt aan alles bijlezen toe kom dus wellicht heb ik foto's gemist.

Lijkt mij overigens niet ideaal, dat de hoeveelheid hooi op tijd gaat zeg maar, dat lijkt me nooit goed te controleren hoe veel ze nu werkelijk binnen krijgen.
Maar maand hengstig vind ik zorgwekkender dan haar conditie. Ze moet niet verder afvallen maar op zich zou ik het nog wel even aan durven kijken. Die foto in de gang is schrikken maar ik heb ook nog wel ergens een foto van een biafra-pony die in werkelijkheid gewoon schraal wat, foto kan enorm vertekenen.

Lief snoetje heeft Sam dr veulen hoor :)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 00:22

Ja die foto vertekend wel hoor! Zo is ze niet maar ik denk een combinatie van een verkeerd moment en dat ze net inademde ofzo? Geen idee maar als ze er echt zo uit had gezien had ik nu de DA nog gebeld haha. Morgen zien jullie meer foto's!

Wat je zegt klopt wel amy!:ik heb ook altijd gedacht van er klopt iets niet aan haar lichaam en dat begint nu wel bij te trekken. Er moet gewoon spier op en wel snel! :D verder is ze kwa gedrag zo lief en aanhankelijk. Ze bijt niet meer niks.. reageert soms alleen hefig op haar bekken nog.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 08:29

Goedemorgen Dames!

@DM, dat heeft mama goed gedaan! Wat een knapperd :D
@Kelly, kan me voorstellen dat je schrikt van die foto, ze lijkt daar erg erg erg dun :oo
Van foto 3 schrok ik eerlijk gezegd ook.. Zou idd ook ene bloedonderzoek doen, zoals meerdere hier aangeven.
@Smart wat een leuke foto! :D
Ik zal de 25ste wel gewoon even aan die kerel vragen wat het ongeveer kost als ik hem alleen voor mij laat komen.
@Bonjoy, zag het halster idd ook voorbij komen, erg gaaf!
@Ilone, handig toch, hoef je het zelf niet te doen! :')

Nou ik heb gisteren weer op Ludo gezeten, opstappen gaat al erg goed! Hij blijft netjes staan en gaat ook pas aan de wandel als hij een hulp krijgt van mij :j Eerst een paar rondjes links om gestapt, daarna rechtsom. Duidelijk is dat rechtsom zijn moeilijk kant is, hij valt dan erg naar binnen terwijl hij linksom bijna perfect loopt met zijn stelling etc. Daarna beide kanten op gedraafd, dat gaat beter als de stap, alhoewel hij wel minder voorwaarts was dan zondag maar goed. Dit allemaal nog aan de longeerlijn maar het ging weer super goed dat ik tegen mijn stalgenoot had gezegd van klik maar los en dan gewoon in het midden blijven om hem voorwaarts te houden. Dat ging super goed! Hij was onwijs braaf. En toen proberen te sturen en dat ging zonder lijn veel beter als met! Nu reageerde hij echt op mij, en uiteraard geen rechte lijnen maar het begin is er *\%/*

Ook besloten dat ik gewoon lekker les wil, vind het toch erg lastig en nu is er elke keer iemand anders om mij te helpen en wil gewoon een vast persoon. Van een stalgenoot een nummer gekregen die haar kids lesgeeft. Schijnt dat zij met die lesgever elke keer roddelt over mij omdat ze erg gedesinteresseerd is in hoe het allemaal gaat, gisteren wilde ze eigenlijk blijven kijken maar ze moest weg. Einde van de avond had ze haar even geappt voor mij of het haar leuk leek om mij les te geven, tenminste eerst een proeflesje dan, en ze reageerde erg enthousiast met allemaal smilies, dus die ga ik vanmiddag even bellen om een afspraak te maken :j Mocht zij volgende week al tijd hebben wil ik dan de grote bak in, gisteren was ik een stuk of 10 x bijna mijn knie kwijt omdat meneer het hek zo opzoekt :=

Ik leef denk ik het aankomende jaar verder op mijn roze wolk <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 08:34

Goed bezig met Ludo! :D De muur/hek opzoeken deed Set ook voor steun, inderdaad niet goed voor knieën. :+ Doet me aan vroeger denken Setel inrijden! Ook wij moesten er ooit aan geloven :P

Afbeelding

Afbeelding

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 08:47

Wat is Sharika een knapperd!

Ziet eruit als een heerlijk ritje, Kelly! Maar ik schrik wel van de andere foto's moet ik zeggen. Een keertje bloed onderzoeken is misschien wel goed.

Knappe Silver!

Vervelend van Mo niet rad loopt, Jessica!

Iedereen die Euforio wil komen bewonderen is 2e paasdag welkom vanaf een uurtje of 11 :) stuur me even een pb'tje, dan stuur ik je het adres!

Wat fijn dat het zo goed gaat met Ludo!

Vind die oude foto's van jou en Set altijd zo geweldig, Kat :D

Whoehoe Ely en Euforio gaan dalijk voor het eerst de wei op, zo blijjjjj!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 08:48

:):) Wat fijn voor Ely en Joef! Heeeeerlijk :D Ik denk dus nog na over maandag!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 08:52

Fijn dat ze lekker de wei op gaan Annika! Camera meenemen! :D

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 08:56

Goedemorgen

Baukje ik kan alleen maar <3 <3 <3 <3 *\%/* zeggen haha en daarom ben ik met mams met ons vrijheidsdressuur gestopt of iig ga niet alleen daarmee bezig mams gaat nogal overdrijven waardoor ik het beetje link vond worden dus tot voetjes geven en steigeren gaan we maar niet :+
Jeanette ik ga iig naar Houten jij toch ook? Verder zijn de AVS wedstrijden mij te ver rijden dan rij ik liever in de buurt onze wedstrijden wat eigenlijk ook heel voldaan gevoel geeft als we daar goed scoren. En zo complete volksverhuizing wat ontzettend leuk.
Annika dat word hopenlijk met camera bewapend dat vastleggen ben nu al benieuwd naar de fotos
Kelly ik ga helemaal met Baukje mee met wat zij zegt
En wat is die Ludo toch ook een topper!!!

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 10:15

Goeiemorgen!
Ik ken dat met vrijheidsdressuur been, hier ook een merrie die TE enthousiast werd en tegen je kuiten begon te trappen, dus dat doen we hier ook al tijdje niet meer.

Super hoor dat Ludo zo netjes gaat onder het zadel, hij ziet er lekker ontspannen uit in de filmpjes!

O o die papa toch, hopelijk loopt mo vandaag weer beter!

Leuk dat jullie met ze allen bij euforio kgaan kijken en ze ook lekker de wei om mogen!

Hier komt Reindert tweede paasdag voor de kleine meid!
Ze heeft nu beetje rode oogjes, heeft ze al vanaf de geboorte maar het valt nu iets meer op omdat de ogen beter open gaan staan. Ze lijkt er geen last van te hebben en gedraagt zich ook normaal dus waarschijnlijk komt het van de druk tijdens de geboorte. Verder word ze al wat ondernemender en rent al lekker in de ronde, ti's echt een poepie en totaal niet bang!

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 10:58

Ja Brenda ik ga naar Houten. Laatste keer L2 starten.
Oh ik ben echt benieuwd naar de foto's Dorinda.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:04

Euforio was bang voor het gras _O-
Hij moest even flink aangeduwd worden voordat ie op het gras terecht kwam.
Ely was hem allang weer vergeten, die stond met de kop aan de grond te eten!

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:42

Hahaha _O-

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:00

Haha ik zie het al voor me. Geen foto's ervan gemaakt? ;)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:34

Kelly. het is lastig dat je nu niet weet hoeveel ruwvoer ze precies binnenkrijgt. dat is wel het belangrijkste.
Krachtvoer geeft namelijk vaak energie voor de korte duur en dat kan averechts werken, daar maak je haar waarschijnlijk niet dik mee.
In ieder geval zou ik het ook wel even rustig aan doen zodat ze niet nog meer afvalt, stappen en vd en geestelijk bezig zijn kan natuurlijk altijd, maar stress moet je zien te vermijden. (daar kunnen ze in één dag al flink van afvallen)
Spieren erop kan alleen als ze ook genoeg voeding binnen krijgen, daar worden ze van opgebouwd.
Ik denk dat ze heftig reageert op haar bekken omdat ze er last van heeft.
Een goed onderzoek zou wel fijn zijn, ik hoop dat je dierenarts dat grondig aanpakt, wees zelf niet bang om veeeeel te vragen en aan te dragen als hij komt. :j

Dorinda, gefeliciteerd!
Leuk dat ze zo dapper is. <3
Ben benieuwd, Reindert kan zo mooi foto's maken en met veulies extra leuk!

Haha, Annika, dat ie bang is voor gras gaat vast snel over! :P

Jes, ik hoop dat het meevalt met Mootje!
Gefeliciteerd met je eerste kind! :))

Kathinka, super!!
Heel veel geluk met je wondertje!

Baukje, mooie foto van Silver, knappe man!!

Nicky, Ludo gaat lekker dus!
Is logisch dat hij steun zoekt, een beetje zijn hoofd naar buiten houden zodat je niet klem komt.
Het is altijd fijn om goed les te hebben. :j
Hier mijn tarieven, het langskomen is afhankelijk hoever ze moeten rijden, voor mij niet zo heel ver dus dat wordt de kostenpost niet.
Ze komen voor mij ook weer terug enzo, dat zit dan bij de prijs in omdat ze het helemaal opnieuw vullen.
http://www.depeertil.nl/tarieven2

Mooi dat Jim het ook zo lekker doet, ik zie het helemaal voor me, die grote ogen! :D

Haha, Ilona, zo doet Fuego ook zijn training! :D

Katja, hoe lang geleden is het dat jij in een bak hebt gereden? :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:50

Zojuist Katja gemeet en lekker bij Mish geweest *\o/* Was echt supergezelligg!!!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:51

Afbeelding

Vond 'm zooo cute, guitig bekkie <3

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:52

Leuke foto Annika!!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:55

Aah wat een schatje is het toch <3

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:58

Gezellig Kat en Eline!

Wat een mooie kijkers Annika!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:58

Aleeneh schreef:
Zojuist Katja gemeet en lekker bij Mish geweest *\o/* Was echt supergezelligg!!!

Leuk hoor!
Heeft ze ook nog gereden? :P

Annika, het is echt een scheetje! :))
Is ie al een beetje gewend aan dat enge groene spul?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:59

Op Mish? _O- arm paard.

Hihi bang voor gras, wat schattig.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 14:01

Miranda, die zou voor mij erg duur uitvallen vrees ik.. Is ruim 2 uur rijden haha :')
Maar heb even gekeken bij de zadelmaker die bij ons op stla komt, prijzen zijn ongeveer gelijk :j

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 14:29

Muh zie net pas dat mijn ISO van de foto's nog hoog stond van de vorige keer, toen ik in binnenbak gefotografeerd had -_- Dus alle foto's zijn helemaal korrelig enzo. Vet jammer.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 14:39

Dan ben ik rond 12en bij jou Annika! Kan je mij het adres pben?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 14:59

Afbeelding

Afbeelding