Ik had ooit wel spul om te smeren prednisolon ofzo iets.
En ik smeren en op een gegeven moment leek de huid op me vingers ook dunner te worden en soort van vellentjes..

Dat spul is dus zo agressief dat je het ook netjes met handschoenen moet smeren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik laat het tegenwoordig door mijn moeder doen. Als er weer wat kuiliger (wat een woord
) hooi is, dan kan ik het wel pakken (A)
Ze was wat pissig op mn been, dus heb een bok/trap kunnen incasseren toen ik bijtikte met mn zweepje toen ik wilde galoperen. Daar ging Siel bijna
Maar daarna ging ze fijjjjjjn lopen 
En tjah, Djuun vind buitenrijden toch het leukst volgens mij

Bleef dat dan liggen? 
maar snap dat je iets wilt proberen voordat de zadelpasser komt
Sieltjuh schreef:Oke
Naja, echt een oplossing is het natuurlijk nietmaar snap dat je iets wilt proberen voordat de zadelpasser komt

Zal je vriend blij mee zijn 

we hebben een keer 3 rondjes door de bak gestuiterd, zij bokte dus ik gaf een tik, en dan bokte ze weer enzovoort 
Noah zn zadel moet ook opgevuld worden, ik ga scheef zitten omdat het linkerkussen dunner is
en zijn dressuurzadel moet of een bredere boom, of ingeruild worden voor een ander zadel... maar ik laat de zadelmaker pas komen als hij weer een paar weken op conditie is, anders heeft het toch geen zin

Mijn middagbesteding 
dus hij was ook nog eens boos omdat de prins van mij wel door de blubber moest met zijn witte voetjes. 
Jolindaa schreef:Ik heb het ook van hooi hoor! Van dat kruidenhooi, als ik dat gepakt heb..Ooooh dan kan je de klok erop gelijk zetten dat ik na een uur dikke onderarmen heb die ontzettend jeuken en de volgende ochtend een keelontsteking. Omdat het hooi is, en dus droog, adem ik die stofjes in. Kan ik dus niet tegenIk laat het tegenwoordig door mijn moeder doen. Als er weer wat kuiliger (wat een woord
) hooi is, dan kan ik het wel pakken (A)