Ok, ik heb nu de foto's van de halsters gezien met mijn paard als model. Nu kan ik alleen maar zeggen: indrukwekkend mooi. Als je nog eens een model + taxi nodig hebt, je roept maar.
Ben zoo blij. Mijn paard staat er zo mooi op. En de halsters natuurlijk
ja dat heeft ze idd! en lief ook nog:D en dankjewel iedereen voor de complimenten
ik ben vandaag gaan kijken naar en samenstelling. grijs,velblauw met oranje. om gewoon eens wat anders te doen dan normaal. weet niet of het mooi word. maar dat zien we dan wel weer haha.
YamaSaki
Geplaatst: 12-02-13 16:43
Thnx voor de info Idsie Aparte combi die je nu maakt, ik ben benieuwd
Hebben ze bij Rits In ook banden met goud en gespen? -Heb geen idee wat ik kan verwachten daar haha-
zoutenootjes
Geplaatst: 12-02-13 16:51
Sieltjuh schreef:
Heb wat foto's gezien idd, knap paardje heb je ook
Dank je wel. Die van jou mag er ook zijn hoor. Knappe dame.
De kleuren kiezen vind ik altijd moeilijk, voor halsters en dekjes. Ik had een heel mooi halster met lichtblauw en lichtgroen, ruitjes motief. Maar nu heb ik dat oranje halster gezien, en eigenlijk vind ik die ook zo goed kleuren bij mijn paard. Maar die donkerblauwe is ook zo mooi. (Ik heb echt een keuze probleem soms)
haha, de oranje zou verkocht zijn^^, maar de laatste mail die ik daarover ontvangen ha was dat hij gisteren betaald zou zijn en dat is nog niet gebeurd:). ik wacht nog een paar dagen af. kan vertraging zijn bij de bank uiteraard^^.
ik heb geen paard maar wel te veel paardenspullen.
Ik heb gelukkig geen spaardrang in vorm van dekjes Koop er echt niet zo vaak 1 Gewone halsters maar 4 (let wel, heb al wel 14 jaar een paard he en we doen het samen en Eskadron halsters gaan lang mee )
Haha 4 is niet veel in 14 jaar... Dat worden er hier meer Oh wacht...ik heb er al 4 Vergat even het halster dat thuis ligt hahaha
Btw is dit een leuke combi?
Triquetra3
Geplaatst: 12-02-13 19:10
Als iemand nog gespjes of squares zoekt voor de zelfgemaakte halsters, kan je altijd mij een pb sturen. Squares 19mm gleuf + bijpassende gesp, zowel goud als zilverkleur (gesp 1,10 per stuk, squares 3,60 per paar)
Ja, in de tussentijd wel meer halsters gehad hoor, maar die Eskadrons die blijven gewoon goed Dus 3 Eskadrons en 1 nepleren halstertje Maar eigenlijk valt het bij ons echt wel mee (vind ik) we hebben niet echt setjes ofzo
Denk best wel dat je dat als combi kan nemen, toch?
miranda waar komt die 3,60 vandaan? ik kan ze voor 3 euro bestellen in nl. niet dat het een erg prijsverschil is:P. ik heb wel intresse als je silveren squares hebt.