Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vervolgens de grootste lol: "wat voor paarden staan erop dan?" ikke: euh...jij wil Quarters? Geloof me het ZIJN quarters!!
. "Of er blote meiden op staan? Ja hoor, genoeg kijk eens wat een mooie blote billen!" "oh DIE meiden? Ja daar heb je een doorkijkbril voor, die breng ik volgende week dan wel voor je mee."
maar ik vind haar zooooooo gaaf
. Ben benieuwd hoe ze 't allemaal gaat oppakken, tot nu toe is ze engels gereden, maar ja een beetje slimme arab pikt t westernrijden zo op natuurlijk
de ouders niet meer? Misschien is er via DNA nog e.e.a. mogelijk!?
) die wist niets van arabieren, zat mooi papier achter, maar denk niet dat het veulen wat hij eruit fokt ooit papieren mee gaat krijgen.... Zonde.
Bimmetje schreef:heb net trouwens een erg gaaf show hoofdstel voor haar gekocht.
Kan niet wachten tot ik m binnen heb!

yildiz schreef:crazycactus schreef:Moet eerlijk zeggen dat als ik in de toekomst een nieuw paard zou moeten hebben ik niet zeker weet of ik dan nog wel een quarter wil hebben.
Dat mag ik de krant, hahaha!Vind het super stoer dat je zoiets zegt (als je het ook meent maar daar ga ik natuurlijk welvanuit). Ik heb toch het idee dat als je echt echt de westernsport in wil en wil presteren, je beter een Quarter kunt nemen. Ik ben alleen zooooo verliefd op uiterlijk en vooral karakter van de arab dat dat dus nooit zal gebeuren!

Maar daar word ie zeker niet minder knap van hoor!
Als een paard homozygoot is voor de kleur zwart dan houdt dat in dat je daar nooit een nakomeling uit kan fokken die uiterlijk de kleur vos als basiskleur heeft. Uit een kruising met een homozygoot zwart paard fok je dus alleen zwarte en/of bruine basiskleuren ongeacht de kleur van de partner.