Zolang hij nog niet verkocht is gaan we hem langzaamaan inrijden en dan tzt de wedstrijden in maar hier zit geen druk achter en krijgt hij lekker de tijd te groeien en jong te zijn, en zolang zijn mannelijkheid hem niet in de weg gaat zitten blijft hij bij ons hengst, dus geen geen echte plannen en we zien wat de tijdons zal brengen
mensen zeggen weleens ik houd niet van vossen, schimmels enz. maar ik vind echt dat het aan het paard ligt. niet elke vos is mooi, heb een hoop lelijke gezien, en ook lelijke schimmels. ik vind zwart een mooie kleur bij paarden maar ik houd niet van friezen en er staat 1 zwarte merrie met een bles op stal bij ons die ik echt niet mooi vind. het ligt er gewoon aan of het een mooi paard is.. ik heb zelf een schimmeltje en die is bloedmooi maar er zijn genoeg schimmels die ik niet zou willen hebben.
Hi . Het was inderdaad een slofteugel. Daar rijd ik echter al een tijd niet meer mee Godzijdank. Princesa heeft zich (buiten de slofteugel om) de laatste paar maanden beter gevormd waardoor de slofteugel niet meer nodig is. Dat riempje richting mijn voet is denk ik gewoon het uiteinde van de slof, dan zal de knoop eruit zijn gegleden.
Ik heb haar in augustus gekocht. Dus het was aan het begin allemaal nog even wennen.. Was een beetje een pietje paniek. Maar dat is helemaal weg
Vandaag maar weer eens wat foto's gemaakt van onze Queen Ze is lekker rond en gezond, huppelt vrolijk rond op de wei Wat wil je als baasje nog meer, puur genieten dit
Jeannette: Wat ziet Azim er geweldig goed uit Toppers
ja ze is het tussentijds wel een beetje zat. ze kan al wel steeds beter manoeuvreren met haar mega buik. wij hadden het gevoel dat ze heel erg op gaat schieten, veearts was van de week op stal en zei ook dat het geen twee weken meer gaat duren. dus we rekenen meer op anderhalve week nog