Blijkbaar was dat bericht nuttig, dus mag ik jullie even spammen? Moet er nog 12.......
Annikab
Geplaatst: 08-12-14 15:28
In een huiskamertopic (zoals dit topic) posten zijn geen nuttige berichten helaas. Dan moet je gaan posten in de forumgedeeltes onder informatief volgens mij (bijvoorbeeld Medisch of Verzorging, stalling en weide). Succes!
Wat ik dus zeg, nu hoef ik er nog maar 9... dus daar heeft het dus niks mee te maken.... ik snap er echt geen pepernoot van
canisia
Geplaatst: 08-12-14 15:57
Hi Andrea, mijn excuses dat het wellicht overkomt dat ik Manolo er niet goed uit vond zien. Dat is absoluut niet waar. Ik heb er zelfs lang over getwijfeld om langs te komen om hem te zien. Zoals ik ook al zei tegen Calimero, was er geen enkele échte rede waarom ik het niet zou doen, maar toch was het voor mij niet het gevoel wat ik erbij wilde hebben. Daarom ben ik juist des te meer blij dat hij een fijn plekje heeft gekregen, want ik had het idee dat hij uit zou kunnen groeien/ontwikkelen tot een gaaf sportpaardje En dit niks ten nadele van de verkoper, zonder jou had hij nooit zo kunnen worden zoals hij nu is.
Nicky je hebt er nog maar 12, staat onder je naam.
MirandaMalik
Geplaatst: 08-12-14 16:46
Meiden, vanwege een druk weekend loop ik enorm op achter. Dus tot volgend weekend, dan heb ik weer bij gelezen! Alvast een fotootje van de taart die Nikita en ik hadden gemaakt!
(Nikita had Zos gemaakt, ik Fu) met zwemdiploma A.
I know! maar ik moet er nog 8 ofzo in een paarden topic.... anders kon ik niet reageren op een andere topic.... beetje raar vind ik dat maar goed we blijven gewoon verder gaan met berichten posten...
Haha Nicky91 je staat nog steeds op 12 hoor, je kan toch de regels eens doorlezen, das een goed begin, met hier posten schiet je niks op in ieder geval.
Jaah Kat leuk taartje hè? Ga nu alweer stoppen want ik moet een boosdschap doen want we hebben niks te eten in huis!
Als het makkelijk te vinden was zou dat fijn zijn maar als ik alle regeltjes door moet.... dan komt het ook niet echt goed xD Maar in ieder geval had ik "set_elkol" al een PB gestuurd omdat het volgens de "link" wel verminderd.. en ondertussen dus op 3 sta wat een feest.
Ja precies daarom snapte ik het ook niet.. maar hij telt wel af.. ik vind t maar een raar verhaal.. ik plaats er hierna gewoon direct weer 1 dan ben ik er hopelijk vanaf
Ik heb de afgelopen dagen lekker alles via de telefoon gelezen, en zelf erg druk geweest met school en sinterklaas en een nieuwe stage voor de komende tijd regelen Ik zag dat Euf schimmel heeft, balen dat hij net zo gevoelig lijkt te zijn als mams Dos ziet er lekker uit zo, gaat de goede kant op
Dat is toch ook de bedoeling? 'nuttige' berichten zijn berichten in de specifieke paardensubfora dus geen kletsposts zoals hier Ik reageer nog wel eens buiten het HK, hoop toch wel voor het nieuwe jaar in de 5000 berichten te zitten
Hoelang mijn opleiding nog duurt? nog 2,5 jaar als alles goed gaat tenminste