Hè gatsie, hij heeft ook wel overal last van.. Bij Fuego nauwelijks wat gemerkt, hij verloor alleen af en toe een kies tijdens het eten.. Ik heb dan ook een kies van 'm, das wel leuk. Nu dus alleen aan de pap..
katjen
Geplaatst: 28-09-13 17:07
Zie net dat het hier ook weer beetje leeft. Heb tijd terug ooit is hier gepost Toen had ik haar net gekocht maar ondertussen is ze nog in mijn bezit Gerda`s Kathka woont nu al altijd jaar bij mij. Wel is ze tekoop Voor 5 sterren huis natuurlijk
yashilha
Geplaatst: 29-09-13 15:02
als dat zou kunnen wat spekjes van Fruego Miran! Katjen leuk! Ze is volgens mij een volle zus van Kenchy Heb je ook een foto van haar?
katjen
Geplaatst: 29-09-13 22:43
Tuurlijk heb ik ff foto van haar .
Had even gekeken maar ze is idd de grote zus van jouw arbje
Ja ze was 2 dat ik haar kocht maar dacht zelf ook dat ze wel lichter zou worden. Gezien de rest van de familie maar nee mijne is donker scheeld wel poetswerk
MirandaMalik
Geplaatst: 30-09-13 17:08
Ja, ik had het ook wel leuk gevonden als Fuego deze kleur nog had! (hij was 3 daar)
yashilha
Geplaatst: 30-09-13 19:26
Leuk zo donker! Kenchy is al veel lichter en hij is 4 Zal morgen weer eens een foto van hem maken Serano van Karin(verkocht ) was ook zo donker Is ook een volle broer
ik herken ze niet zo goed ze lijken ook zo op elkaar als ze klein zijn hahaha
tis jammer dat ik niet weet hoe ik fotoś hier op krijg vanaf FB maar dit jaar zijn ze ook weer zo leuk en dan nog Diesel van vorig jaar die er lekker tussen loopt als grote broer (met zeer klein hartje hahaha)