Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JaneJansen schreef:Okee, brainless, jij had t ook gezien! tja 900 is wel erg veel weer ineens!
.
Arabian_Girl schreef:volgens mij is hij t reizen wel gewendhij stond eerst hier en is toen ook die kant op gegaan en vroeger met dekken en keuringen etc..
maar hoop iig dat hij een goed huisje krijgt..
wel vreemd dat er nu ineens zoveel geboden wordt....

love_nadesh schreef:Als het arme dier zo mager is waarom?
Als hij in het gras staat met koeien snap ik niet waarom het mager is is er meschien iets met zijn gebit haken op de kiezen ofso dit had onze arabier ook is hier door ennorm mager geweest.
De tandarts zei is gewoon een kwestie van goed voeren dan krijg je dit niet onze merrie van 29 is er nog nooit geweest heeft nooit tand problemen gehad.
Hoop dat die het goed krijgt.

daarom zijn ze er mee gestopt geloof ik en hebben ze er alleen nog maar mee gedekt. 
tenminste nooit gezien dat ze hem bereden hebben. maar hun zeiden dat hij z of m geweest was oid..maar een kennis die hem kent en mee heeft geholpen zadelmak maken zegt dat ze er zelf niet mee durfde te rijden en dat hij dat nooit gelopen heeft..dus wat nu waar is ?

Arabian_Girl schreef:hier moest altijd de andere paarden binnen staan als hij in de wei kwam..dus geen paarden bij hem in de wei of naast hem in de wei.
hij stond wel naast andere op stal maar daar zat een betonnen wand tussen en voor zijn deur tralies..
Lenneke_ schreef:Volgens die vrouw die hem nu verkoopt kan hij goed met andere paarden kan (ruinen)
Anouar z'n vorige eigenaresse zei altijd dat Stallone Grand Prix was
Edit: type foutje
Zó triest!!
nou dan hadden ze er denk ik wel mee door blijven rijden toch