corine1981 schreef:Ja, wat meer foto's had ook leuk geweest
Maar hij ziet er leuk uit, mogen ze afleveren hoor
volgende keer zal ik mijn camera meenemen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corine1981 schreef:Ja, wat meer foto's had ook leuk geweest
Maar hij ziet er leuk uit, mogen ze afleveren hoor
sherif schreef:eigenlijk komt hij op een foto niet zo tot zijn recht, deze hengst moet je eigenlijk gewoon in het echt zien, moet eerlijk zeggen dat Raakhi in mijn ogen een van de betere zwarte arabisch volbloeden is die ik ooit zelf irl heb gezien!!
manniejJ schreef:sherif schreef:eigenlijk komt hij op een foto niet zo tot zijn recht, deze hengst moet je eigenlijk gewoon in het echt zien, moet eerlijk zeggen dat Raakhi in mijn ogen een van de betere zwarte arabisch volbloeden is die ik ooit zelf irl heb gezien!!
Dan ga ik de volgende keer wel meeGrapjee
sherif schreef:als jij het niet erg vind om een paar uur in de auto te vertoeven tussen Wout en mij, dan is dat goed, Mandy!
yousra schreef:Najjar is echt leuk. Enderllin ook hoor, maar ik vind schimmels altijd leuker om te zien, terwijl een bruine handiger is (minder poetswerk)
Jeddah schreef:Pfff kom ik net in de wei om de paarden eruit te halen en naar de bak te loodsen, ligt Sudar vast tegen het hek aan! Hij had gerold en om gerold naar hek het en daar was gen plek vor. Hij lag te spartelen, hij hoorde mij en lag direct doodstil! Zo braaf! Ik heb 1 been uit het hek gehaald, de andere onder het hek vandaag (achterbenen) en hem aan zijn benen voorzichtig omgerold. Hij was zo braaf en rustig! Daarna volgde hij me als een hondje, zo lief! Gelukkig heeft ie geen verwondingen ofzo.
Jalenka_Kiya schreef:Haha dat is toch nog mazzel hebben! Fijn dat het zo een geslaagde dag was na deze tegenslagen
sherif schreef:Jalenka_Kiya schreef:Haha dat is toch nog mazzel hebben! Fijn dat het zo een geslaagde dag was na deze tegenslagen
het was zeker een zeer geslaagde dag