groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vossebier schreef:He fem! was het allemaal leuk gisteren? was tam ook nog mee? hebben julile nog foto's van aranik gemaakt?
groetjes
Wij hebben in ieder geval niks boeiends gezien (een enkele uitzondering dan, en natuurlijk waren wij benieuwd naar AR Lekai). Ben heel benieuwd naar volgend jaar
Citaat:Wat dhr. Trela en mw. Lowe zeggen is natuurlijk keiharde waarheid.
ArabianRanch schreef:Wat dhr. Trela en mw. Lowe zeggen is natuurlijk keiharde waarheid.
fhjarabians schreef:denk niet dat het echt de bedoeling is om met hengsten met een doorgezakte rug te gaan fokken die nog op jonge leeftijd zijn. dan mag hij misschien die stuwkracht hebben, maartoch met een doorgezakte rug kom je ook niet echt ver.
ArabianRanch schreef:fhjarabians schreef:denk niet dat het echt de bedoeling is om met hengsten met een doorgezakte rug te gaan fokken die nog op jonge leeftijd zijn. dan mag hij misschien die stuwkracht hebben, maartoch met een doorgezakte rug kom je ook niet echt ver.
je bedoelt die bruine ? (wat ik zo zag op de foto)![]()
Ach 3e premie, boeien![]()
Ze zijn nog jong en ik denk ook niet dat die 'de stoeptegels uit de stoep dekken'.
Net zoals mw. Modderman in de AVS nieuwsbrief aangaf, ook eens bij HK over de grens gaan kijken
Hazzebaz schreef:ArabianRanch schreef:
je bedoelt die bruine ? (wat ik zo zag op de foto)![]()
Ach 3e premie, boeien![]()
Ze zijn nog jong en ik denk ook niet dat die 'de stoeptegels uit de stoep dekken'.
Net zoals mw. Modderman in de AVS nieuwsbrief aangaf, ook eens bij HK over de grens gaan kijken
Ik denk dat het met het goedkeuren en primeren van deze hengst ook mee te maken heeft wie de eigenaar is. Zij kunnen eenmaal meer teweegbrengen dan de gemiddelde particulier.
fhjarabians schreef:Hazzebaz schreef:
Ik denk dat het met het goedkeuren en primeren van deze hengst ook mee te maken heeft wie de eigenaar is. Zij kunnen eenmaal meer teweegbrengen dan de gemiddelde particulier.
daar ben ik ook bang voor jah. dat eigenaren ook een deel van de premie bepalen. maargoed ik hoop inderdaad dat merrie eigenaren niet zo dom zijn om met een kromme rug te gaan dekken.
fhjarabians schreef:Nou Amalfi lijst in met name nl en voor de rest lift hij een beetje mee op de naam van zijn broer.
Melina schreef:fhjarabians schreef:Nou Amalfi lijst in met name nl en voor de rest lift hij een beetje mee op de naam van zijn broer.
Hier ben ik het niet mee eens. Amalfi liet zich super zien en dit mag ook beloond worden, wat mij betrefd terecht een 1e premie!
(voordat hij naar Dubai vertrekt, wrs voor show).

Citaat:Wat Amalfi betreft: terecht 1e premie.
Of hij meelift op de naam van zijn broer Enzo is de vraag, wrs weet 90% van de NL niet eens wie Enzo is. Hij is duidelijk verbeterd, meer hengst geworden.
Hij liet zich erg goed zien (hier was duidelijk goed op getraind), prachtig front heeft deze hengst en daarom terecht een 1e premie !