Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cavia schreef:Veel mensen zien arabieren als schrikkerige barbie paarden maar dat is natuurlijk maar net wat je er als eigenaar van maakt. Je ziet trouwens niet voor niets ook veel arabieren in de wedstrijdsport, als ze echt zo schrikkerig zouden zijn was dat ook niet mogelijk geweest.
PaolaPromise schreef:
Jips, slotje... hier zijn al zoveel discussies over gehouden en er blijven toch leken bij die blijven denken dat je met zo'n paard niks kan doen en dat het alleen een barbie paard voor de show is. Wat natuurlijk onzin is, waarschijnlijk kunnen zij het zich niet voorstellen dat zo'n mooi paard ook nog eens fantastisch kan lopen en erg veelzijdig is. Net als iedere andere arabier.
Hier is echt al TE veel over gesproken... en hij is al veel te veel door de mangel gehaald.
Na 42 pagina's wel jaMensen kunnen hier blijkbaar eindeloos over door discusieren...
Magnum is gewoon een prachtige hengst, zijn nakomelingen liegen er niet om en hij is meervoudig kampioen. Mensen die hem 'spuuglelijk' vinden, vinden waarschijnlijk alle arabieren 'spuuglelijk' en moeten dan eigenlijk niet meepraten.
Nu doe ik zelf ook weer mee![]()
PaolaPromise schreef:Hoe kan een paardenliefhebber een paard uberhaupt 'spuuglelijk' noemen??
Cyntje schreef:Paardenmensjes: als we zo gaan discussieren wordt het topic uiteraard op slot gezet...
PaolaPromise schreef:Als jij, welk paard dan ook, 'spuuglelijk' kan noemen, vind ik jou zeker een leek! Ik zou dat over geen enkel paard kunnen zeggen. En als je het arabische ras mooi vind, hoe kan je dan een rastypisch arabier 'spuuglelijk' vinden??
Niet mijn smaak of gewoon niet zo mooi is heeeeeeel wat anders dan 'spuuglelijk'.. Ik houd ook niet zo van Friezen maar 'spuuglelijk' vind ik ze niet... Hoe kan een paardenliefhebber een paard uberhaupt 'spuuglelijk' noemen??
Citaat:Als jij, welk paard dan ook, 'spuuglelijk' kan noemen, vind ik jou zeker een leek! Ik zou dat over geen enkel paard kunnen zeggen
judithh schreef:moniquebosch schreef:nou ze mogen hem zo bij mij komen brengen hoor.
Ik zie toch veel liever het type van Satour dan van deze hengst!
dit nooit gezegd..Citaat:ik kan over geen enkel paard zeggen dattie spuuglelijk is, en daarom ben jij een leek
En mensen die dat denken zijn inderdaad leken op 'arabieren gebied'.. of wou je zeggen dat die er veel verstand van hebben?Citaat:er blijven toch leken bij die blijven denken dat je met zo'n paard niks kan doen en dat het alleen een barbie paard voor de show is