Het is een 4-jarige ruin: Agar's Isci 'd'alou. Op dit moment zijn we hem aan het inrijden en wil hem t.z.t. gaan uitbrengen in de endurance.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Stefje2 schreef:
Mijn paard is ook een broertje van sjapour. foto's stan op mijn profiel
Meisje21 schreef:Stefje2 schreef:
Mijn paard is ook een broertje van sjapour. foto's stan op mijn profiel
Nu ben ik wel benieuwd naar de foto's!!
Zie namelijk geen foto's in je profiel!
Stefje2 schreef:Zal ff zo proberen. Als het goed is staan er ook 2 foto's op mijn profiel
Rianneke schreef:Stefje2 schreef:Zal ff zo proberen. Als het goed is staan er ook 2 foto's op mijn profiel
leuk beestje hoor
Ook Saoud van Jonker x Potasja. Helaas kon ik even geen betere foto's vinden. In de bak rijden vindt hij niks, dus wij crossen altijd lekker op de hei :p Mooi paardje Stefje! Waar zijn die foto's gemaakt?
op marktplaats krijg ik ook niet echt geweldige reacties
leuk om te horen dat als mensen mailen of de vraagprijs naar beneden kan omdat ze niet meer geld hebben... sorry maar dan vraag ik me af hoe dat met stalling moet enzo! en aangezien dit het eerste beestje is wat ik verkoop is het echt moeilijk

arabiandevil schreef:mii123@ had in je profiel gekeken maar zie geen foto's die doen t niet!
iemand anders een foto van een bruin geschoren paard?
!!!
arabiandevil schreef:leuke pony!!!
ziet er niet lelijk uit ofzo nee!!!
dat durf ik wel aan dan
arabiandevil schreef:leuke pony!!!
ziet er niet lelijk uit ofzo nee!!!
dat durf ik wel aan dan
evita_ schreef:Ik heb ook een Sjapoer merrie. Een schimmeltje..zijn er meer met een schimmel van Sjapoer, ik zie alleen maar bruine?
wij willen wel een foto zien hoor
dan zitten er in de moeders kant zeker wel veel schimmels of niet?