Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mrijee schreef:Mijn mening..... Zenupezenvind het Aanda8ttrekkers Zo gauw als ze vinden dat ze te weinig aandacht krijgen Gaan ze het ff weer proberen O.a. Aan je kleren trekken
, Schuren tegen je rug of buik!!
Vindt ze wel mooi om te zien maar om zelf te hebben zenupezen echt sorry![]()
![]()
Dikke kus van mij
play_coy schreef:sorry, maar daar klopt niks van.. ookej ze arabier bij ons doet het soms ook.. maar dat ligt gewoon aan de opvoeding.. een fries ofsow doet het ook ..
Barcelano schreef:Daarom vraag ik me af hoeveel AV paarden ken jij.
ArabStables schreef:Mrijee: Dan kun je ook niet spreken over 'alle Arabieren zijn zunuwpezen'....
Zolang jij er maar 1 Arabier kent (die ook nog eens én te weinig aandacht krijgt én de eigenaresse kan hem niet aan) dan heb je eigenlijk nieteens recht om hier zomaar te gaan oordelen over de Arabier vind ik. En tuurlijk het is een forum waar iedereen zijn mening mag geven, maar je scheert nu ineens alle Arabieren over 1 kam.
Ik wil je graag eens uitnodigen om hier te komen; kleine kids kunnen hier aan een los touwtje met onze Arabische paarden (waaronder een hengst) rondwandelen
Er is geen betrouwbaarder ras dan de Arabier!
thinka schreef:dat vind ik wel een heel mooi verhaal!![]()
de woordjes vriendschap zoeken, dat is idd wat velen av's doen..
Pegassa kan mij ook uren besnuffelen, met me kroelen enz, als ze de kans heeft gaat ze eigenlijk alijd wel aan me knabbelen.. en dan echt in de vorm van vriendschap sluiten en hechter laten worden, en niet om aandacht te trekken!![]()
whaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zo gek op haar!![]()
![]()
ArabStables schreef:Een Arabier is inderdaad een paard wat communiceert met de mens net zoals een KWPN'er of een trekpaard. Toch vind ik Arabieren in karakter en communicatie net wat specialer dan andere rassen. Ze zijn ontzettend intelligent, betrouwbaar én bovenal gevoelig; ze hebben een soort 6e zintuig voor de gevoelstoestand van de mens (of eigenaar).
Echt heel bijzonder en ik kan mij niet herinneren dat ik zoiets eerder heb meegemaakt met andere rassen. Dat komt doordat de Arabier vroeger in de woestijn volledig aangewezen was op de mens, het nomadenvolk wat rondtrok en de Arabieren van eten en drinken voorzag. Zo ontstond een zeer hecht vertrouwen in mens en dier en dit is er eigenlijk nooit meer uitgegaan.