Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silvana schreef:Nee het zal gezond zijn dat zwart rond zijn ogen.Word er rond je ogen geschoren en je neus half kaalgeschoren en dan nog zwart gepoetst.En dan heb ik het nog niet eens over de omstandigheden waarin ze juist voor een show worden gehouden.Zodat ze lekker half flippen op de show.Ik heb ze al over de kop zien gaan .Dus zo lekker gezond is dat showereldje niet ze gaan gewoon te ver.Zelfs alle tastharen worden afgeschoren.
horseranch schreef:silvana schreef:Nee het zal gezond zijn dat zwart rond zijn ogen.Word er rond je ogen geschoren en je neus half kaalgeschoren en dan nog zwart gepoetst.En dan heb ik het nog niet eens over de omstandigheden waarin ze juist voor een show worden gehouden.Zodat ze lekker half flippen op de show.Ik heb ze al over de kop zien gaan .Dus zo lekker gezond is dat showereldje niet ze gaan gewoon te ver.Zelfs alle tastharen worden afgeschoren.
Volgens mij weet jij ook niet helemaal hoe het in zijn werk gaat![]()
sherif schreef:spaanse arabieren zijn wat ronder en barokker dan de andere fokken en ze zijn over het algemeen wat nuchterder in omgang..
Woogy...lijkt me heel leuk en denk dat mijn hengst het helemaal het einde vindt..maar is me tever weg...kom anders eens naar de veluwe toe, onze stal grenst aan de veluwe trail kun je uren lang rondhobbelen
Citaat:showende publieks geille paard