YildizArabs schreef:Die groepsfoto kan toch gewoon buiten?! Groepsfoto met paarden? Leuk joh al die hengsten en merries bij elkaar panorama shot dan wel
De show niet Raven.. Het dressuur wel.. . Jammer, ik ga nu starten bij een andere vereniging met Hemelvaart.
Woogy schreef:YildizArabs schreef:Die groepsfoto kan toch gewoon buiten?! Groepsfoto met paarden? Leuk joh al die hengsten en merries bij elkaar panorama shot dan welHet is maar een idee, geen verplichting en je kunt ook zonder paard Fijn dat er een locatie is gevonden voor 29 mei meiden!
Ja super geregeld van het AVS zo snel! Princesa mag ook wel op de groepsfoto . Ik zal haar deze week haar mooiste ezellook laten oefenen .
groepsfoto vind ik prima Zaraar kan dat wel denk ik zo, stond bij Jan ook tussen twee merries in te luisteren naar De Snor
Moet voor Nour geen probleem worden, en zo wel dan toch. Volgend jaar moet ie in de pleasure ook tussen de merries. Komt helemaal goed!
Umoyax was in Deurne errug mans (lees; onzeker ) op het terrein, dus denk dat die het beste tussen ruinen geparkeerd kan worden Thuis kan ie prima naast merries, maar op vreemd terrein is dat denk ik nog even teveel gevraagd van die held op sokken
Noah kennende wilt ie alleen maar neuzen en kroelen met iedereen die in de buurt komt Ik geloof trouwens dat het weer zondag in ieder geval beter zal zijn dan afgelopen weekend! duimen
Princesa is net hengstig geworden.. Wish me luck.. Het is werkelijk de grootste sloerie van het westelijk halfrond..