Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joysjuh1987 schreef:@Jessica ja en dat terwijl er dus maar 1 winst had, meisje wat ook meereed rijd gemiddeld boven de 195 normaal en haar proef ging niets anders, nja volgende keer beter
@siel ja sorry kan soms vaag iets neer zetten maar je snapt het, wat mij meest stoorde is wat ik hierboven ook typ
@Joyce_R Ik heb haar niet rechtstreeks van Juim maar ze is daar idd wel gefokt, hebben jullie zelf ook Mini's?
@Samara wat spannend!
Vaak krijgt hij de dag voor een dressuurwedstrijd vrij, vind hem dan toch lekkerder lopen. Met springen en cross niet, dan rijd ik hem de dag er voor graag eventjes.
). Als de ene jury het paard nou net niet lekker ontspannen vindt en de ander wel, dan krijg je bij bijna elk onderdeel een punt minder/meer. Zo kom je toch op grote verschillen uit.
Isabel heeft een boel knappe paardjes op haar naam staan

joysjuh1987 schreef:@Jessica ja en dat terwijl er dus maar 1 winst had, meisje wat ook meereed rijd gemiddeld boven de 195 normaal en haar proef ging niets anders, nja volgende keer beter
@siel ja sorry kan soms vaag iets neer zetten maar je snapt het, wat mij meest stoorde is wat ik hierboven ook typ
@Joyce_R Ik heb haar niet rechtstreeks van Juim maar ze is daar idd wel gefokt, hebben jullie zelf ook Mini's?
@Samara wat spannend!

) en ik miste een tuin zo ontzettend, 5 jaar geleden dit huis gekocht, helemaal naar m'n zin en een tuin, maar de tuin zag er niet uit
Nu alleen nog 'n keer een andere schutting