Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Calimero_ schreef:saskia1989 schreef:nou ik wil niet banketstaaf zijn maar daar heb ik niet echt behoefte aan.. doe mij dan maar een clinic van Anky of Edward;)
Dat zou ik niet te snel zeggen.
Zoals hier al gezegd word is een arabier natuurlijk wel anders dan en kwpn'r.
En ze zullen hoe dan ook nooit precies zo als een kwpn'r lopen. kan ook niet want ze hebben een hele andere bouw.
En daarbij ook een heel ander karakter. Ik denk dat je een arabier snel beledigd zeg maar. Als je hem een schop geef (bij wijze van) en het was niet nodig zal hij zich beledigd voelen..
En Ilona Bax is helemaal ingespeeld op arabieren. Die weet hoe je ze moet rijden.
Ze heeft voordat ik die van mij kocht hem doorgereden, en hij is gewoon super fijn te rijden!
Calimero_ schreef:saskia1989 schreef:nou ik wil niet banketstaaf zijn maar daar heb ik niet echt behoefte aan.. doe mij dan maar een clinic van Anky of Edward;)
Dat zou ik niet te snel zeggen.
Zoals hier al gezegd word is een arabier natuurlijk wel anders dan en kwpn'r.
En ze zullen hoe dan ook nooit precies zo als een kwpn'r lopen. kan ook niet want ze hebben een hele andere bouw.
En daarbij ook een heel ander karakter. Ik denk dat je een arabier snel beledigd zeg maar. Als je hem een schop geef (bij wijze van) en het was niet nodig zal hij zich beledigd voelen..
En Ilona Bax is helemaal ingespeeld op arabieren. Die weet hoe je ze moet rijden.
Ze heeft voordat ik die van mij kocht hem doorgereden, en hij is gewoon super fijn te rijden!
Calimero_ schreef:Ik geef ook gewoon mijn mening. Zij zegt ook dat ze Ilona niks vind. Dan leg ik uit waarom ik dat niet vind.
En volgens mij doe ik dat op een nette en onderbouwende manier. Ik val niet iemand aan toch?
Rijerijerije schreef:BabiiVeeraa schreef:@rijerijerije; leuk! Ben jij toevallig Marije, de nieuwe berijdster van Piert?En wie ben jij? Sorry ben nog maar net binnengerold in het Arabierenwereldje dus ik ken nog lang niet iedereen
Rijerijerije schreef:Clinic leek mij ook leuk, maar is echt te ver rijden. En we hebben het al druk deze periode met wedstrijden, wil Piert ook niet het hele land doorslepen. Wel jammer dat ik er met Raalte niet ben, ik had graag met de zadelrubriek meegereden.
Vera: Dan hebben we mekaar net misgelopen: ik was er alleen zaterdag (in de regen)
Obstakeltraining wil ik met Piert ook gaan doen: die is nogal panisch in een binnenbak als er borden en hindernispalen langs de rand hangen. En ik wil me niet een heel indoorseizoen door de neus laten boren, dus trainen met die hap