Ik stop nog even drie mooie fotos van charelle erbij! met haar showhalster om!
Ik eerst en Charelle
Charelle voorbrengen, doe ik het een beetje goed?
En charelle op haar mooist
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kijk maar of jullie nog een mooie vosse merrie voorbij zien komen, da's "mijn" Piert!

FuegoJoy schreef:Wat beloofd het mooi weer te worden, alleen dat al maakt het een geslaagde dag.
Vandaag de laatste maal naar Aurid , gisteren is onze paardenmasseuge geweest en heeft nog 1x zijn spieren lekker verwend.
Morgen is een dag van ontspanning, een heerlijke buitenrit staat op het programma en natuurlijk de wasstraat.
Wij hebben er ( volgens mij heb ik het al 100x gezegd) heel veel zin in ...
Heerlijk dagje "lol met je knol"
Vind het alleen al geweldig om met haar op stap te zijn
Hele massage en lekker een buitenrit, vertroeteld worden, lekker gewassen.. hij boft echt vreselijk..
Hahaha
Ze vond het dood maar dan ook dood eng! Heb haar voor de eerste keer maar in een lege stal gewassen aangezien ze me anders het hele erf overtrekt. Mevrouw heeft haar nieuwe rode dekentje op en staat lekker buiten te knabbelen met Oma Carita van het hooi
Ze komt je bijna tegemoet glimmen nu
haha! Eigenlijk wou ik ook zaterdag pas wassen maar ja wist niet hoe het zou gaan aangezien ze nog nooit is gewassen.
Dus vandaar dat ik vandaag alvast aan de slag ben geweest
Elmars_Floor schreef:Floor en Azhar worden morgen gewassen. Heerlijk het weer...
Azhar heeft alleen nog nooit een deken op gehad dus ben ik bang dat hij hem gaat slopen. Anders maar hopen dat hij zich zaterdag nacht schoon houd
Zo kan het ook
Mijn jonge merrie vond het opdoen dood eng maar eenmaal op had ze er geen problemen mee, ook niet met de bilriemen.. misschien toch even aanzien?? 

ben erg benieuwd naar alle knappe diertjes die voorbij gaan komen!
Samen met Lauke kom ik fotos maken 
Marjoow schreef:Leuk, weten we wie je bent! Gezellig
Had er op mijn stage-asiel eentje, helemaal verliefd