Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffie1986 schreef:heu roos is het anders niet een idee om hem naar emmeloord te brangen? Daar zit een man die heeft in de buurt van de kliniek een stal geopend speciaal voor paarden die op boxrust moeten tegen een normale prijs. Of hoeft hij nu niet meer op boxrust?
daffie1986 schreef:heu roos is het anders niet een idee om hem naar emmeloord te brangen? Daar zit een man die heeft in de buurt van de kliniek een stal geopend speciaal voor paarden die op boxrust moeten tegen een normale prijs. Of hoeft hij nu niet meer op boxrust?
No_No schreef:daffie1986 schreef:heu roos is het anders niet een idee om hem naar emmeloord te brangen? Daar zit een man die heeft in de buurt van de kliniek een stal geopend speciaal voor paarden die op boxrust moeten tegen een normale prijs. Of hoeft hij nu niet meer op boxrust?
De kliniek in Emmeloord is bere goed!
Ik neem aan dat die stalhouder daar dan wel goede contacten mee heeft als hij dit aanbied?
RosavL schreef:daffie1986 schreef:heu roos is het anders niet een idee om hem naar emmeloord te brangen? Daar zit een man die heeft in de buurt van de kliniek een stal geopend speciaal voor paarden die op boxrust moeten tegen een normale prijs. Of hoeft hij nu niet meer op boxrust?
Nee, wel bedankt voor meedenken maar hij gaat lekker naar huis, ik wil hem bij mij hebben. Ik hou
in mijn achter hoofd dat hij er over 2 maanden niet meer is, was het zeker dat alles goed kwam
en er was geen bot beschadigd dan had ik hem naar een revalidatie centrum gebracht weet even niet de naam.
Ook in het noorden van het land met paardenzwembad.
Er is ook wel een kans dat het goed komt maar ik heb liever dat hij al 2 maanden bij mij is en alles is goed dan
dat hij niet meer thuis is geweest en dat ik hem de laaste 4 maanden van zijn leven hem bijna niet heb kunnen zien...