Waarom was het ook niet zonnig

ZA Perlamon

Geloof dat dit één van de nieuw te keuren hengsten was die door was.

Rector's Aristocrates

ES Rivas

Sirel

MM Sultan

MM Sultan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kaill87 schreef:De zwarte hengsten vond ik juist geweldig, vooral die hele zwarte zonder aftekeningen, Jan Calis bracht hem voor volgens mij.. Kreeg echt de kriebels bij dat dier.. Maar die kreeg ik wel bij meerdere hoor !
) Heb er ook een van jou brenda met Sirel buiten. Toen kwamen wij net aangelopen. (tijdens het middag progamma) sanie22 schreef:kaill87 schreef:De zwarte hengsten vond ik juist geweldig, vooral die hele zwarte zonder aftekeningen, Jan Calis bracht hem voor volgens mij.. Kreeg echt de kriebels bij dat dier.. Maar die kreeg ik wel bij meerdere hoor !
Jij bedoelt denk ik Black Velvet KSI. Hij heeft alleen een heel klein kolletje en werd idd voorgebracht door Jan Calis. Hij was een van de twee nieuwe hengsten die door waren. Tidal is ook een erg knappe hengst.
Vond het ook leuk om er eentje bij te zien die ik als veulentje heb gekend. Is nu 6 jaar en erg flink geworden
Ja die staat ook op mijn verlanglijstje..
... JosjeBE schreef:Ook ik had nogal moeite met de hoeveelheid licht wat resulteerde tot een sluitertijd onder de 1/250.
Waarom was het ook niet zonnig![]()
Geloof dat dit één van de nieuw te keuren hengsten was die door was.
MM Sultan
MM Sultan
.blue_kim schreef:zijn er toevallig meer foto's van black? hijs van een goede vriendin van mij maar ik kon niet mee naar de keuring maar was benieuwd of er meer foto's van m zijn gemaakt.