Sex doet het altijd goed!! Had laatst mijn man uitgelachen, hij ging naar de wc, roept ondertussen tegen mij;"Het is heel klein wat ik in mijn hand heb, ik zie het niet eens!".... Dus ik dacht al, 'vreemde uitspraak voor een man', ik vind het bovendien best meevallen... Maar hij bedoelde dat hij een splinter in zijn hand had.....
Hahaha Miranda Mn moeder zat hier naast me keihard te lachen
Sieltjuh
Geplaatst: 28-09-12 19:39
Ik ook trouwens
MirandaMalik
Geplaatst: 28-09-12 19:47
Mijn man is heel grappig... Ons oude hondje ook, bij mijn ouders thuis! Wij woonden in een nieuwe wijk, daar hadden ze een glazen voordeur dus kon je gemakkelijk naar binnen kijken, mijn moeder had daar een gordijn voor gemaakt, want iedereen liep daar langs. Ons hondje had omdat hij zich een beetje alleen voelde, even in de vieze was lopen snuffelen en een onderbroek van mijn vader uitgezocht...lekker eentje met een geurig remspoor. Die had hij netjes ge-etaleert voor de glazen deur neergelegd en het gordijn opengedaan, dus mijn moeder kwam thuis en schrok zich gelijk rot, iedereen kon het zien liggen!
Barcelano
Geplaatst: 28-09-12 19:51
Haha Miranda
Mijn vriendlief is soms heerlijk droog Soms is dat minde leuk
Ik denk dat het verstandig is om een nieuw topic in de lucht te gooien
Ik wil nog zo graag een hond erbij. Maar ja is wel krapjes in een flat. Aan de andere kant heb ik lekker de tijd om te wandelen met zo beessie. Zit toch vlakbij het bos.
MirandaMalik
Geplaatst: 28-09-12 19:53
Nou ik had twee honden en een kat toen ik nog op een flat woonde! Als de honden 4x worden uitgelaten maakt het niet uit waar je huis woont..
Naja, hond gaat meer tijd inzitten dan een kat zeg maar En met 40 uur durende werkweek vind ik dat niet echt fair. En ik woon nog bij mn ouders, dus heb me sowieso maar aan te passen. Mag vrees ik niet eens "mijn" kat meenemen als ik op mezelf ga