[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 13:49

MirandaFuego schreef:
Grazen snappen ze meestal wel, haha! :))

Heb hier anders al meerdere keren hengsten binnen gekregen die werkelijk waar geen flauw idee hadden wat ze met dat groene spul op de vloer moesten doen, een enkeling durfde er in het begin niet eens op te gaan staan!! -O-

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 13:50

CSAArabians schreef:
MirandaFuego schreef:
Grazen snappen ze meestal wel, haha! :))

Heb hier anders al meerdere keren hengsten binnen gekregen die werkelijk waar geen flauw idee hadden wat ze met dat groene spul op de vloer moesten doen, een enkeling durfde er in het begin niet eens op te gaan staan!! -O-

Tja, dat wel erg he, zo worden sommige paarden dus gehouden, lekker bestaan voor zo'n beestje... ;(

peach2001

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 13:58

zo heb ik ze ook wel eens binnen gehad indd. en maar gras plukken en in de mond duwen... uiteindelijk kwam het wel in orde maar het breekt je hart elke keer weer...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 14:02

Mijne weten iets te goed wat het groene goedje betekend... >;)
Fuego had ook al de hele winter stil gestaan toen ik hem meenam, die was ook blij de beentjes te kunnen strekken.
Dat lijkt me zo erg voor een paard, dat je in een stalletje staat en dan zo'n 7 maanden niet eens een galopje kan maken. :n

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:39

ShamalArabs schreef:
sensatie-zoekers :+ ach ja, zo'n titel doet dat indd. :Y)

haha en bedankt :+
Ik ben ook een van de bezoekers :P

Maar helaas val ik onder het geval penny meisje wil hengsten temmen _O-

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:48

Barcelano schreef:
ShamalArabs schreef:
sensatie-zoekers :+ ach ja, zo'n titel doet dat indd. :Y)

haha en bedankt :+
Ik ben ook een van de bezoekers :P

Maar helaas val ik onder het geval penny meisje wil hengsten temmen _O-

:') ik heb het altijd al geweten... :Y) ik ben precies zo hoor ;)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:52

Ben bang dat ik ook onder die categorie val... :+
Maar ben niet zo goed in verkopen en kan er niet meer kwijt hier..snik...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:01

Ik ben weer thuis dus zie nu je topic pas Ylona, ik vind het een aansprekend dier, hopelijk vind je snel iemand die echt bij hem past en behandeld naar behoren :)

Verder voel ik me een beetje doods :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:04

Letizia schreef:
I

Hoe ken dat?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:05

Whahaha, goed gequote van mezelf!!
Ik bedoelde te quoten 'ik voel me doods'....dat is wel heel dood... :')

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:08

:')

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:09

ik denk dat mijn probleem met dit soort paarden stiekem is dat ik uiteindelijk gewoon niemand goed genoeg ga vinden :') ik en mijn verzameling kneusjes :+

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:12

ik had dat overigens ook met mn logeerhengst, die heeft ook heel veel meegemaakt en ik was zo godvergeten gelukkig dat ie alleen kwam logeren :') want anders had ie wrs nergens meer naartoe gegaan :Y) Maar ja, zijn eigenaren zoeken niet een puur poolse hengst erbij, en een aantal anderen die ik zo zou vertrouwen met dream zoeken er ook niets bij. dus dan komt het neer op wat zich dan aanbied, en dat kon wel eens een no-go worden in de meeste gevallen :P

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:15

MirandaFuego schreef:
Letizia schreef:
I

Hoe ken dat?

:')

Ben net terug van 3 dagen centerparcs met m'n werk, de eerste nacht ws 2 uur geslapen door gespook van 'n bewoonster die steeds in onze kamer belande, vannacht een stuk beter geslapen, maar nog veels te kort omdat ik tot 2u 's nachts met m'n collega heb liggen kletsen, alle andere collega's zijn zo'n beetje langs gekomen in ons gesprek :))
Moet eigenlijk zo terug naar m'n werk, we hebben een bbq, maar ik wacht eerst even de wasmachine af :)

Ik snap helemaal wat je bedoelt Ylona, zo zou ik ook wezen :') (en ben ik ook eigenlijk, daarom heb ik nu 3 katten ipv 2 :') )

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:19

oeh, katten, das ook zoiets... zo kwam een jonge vrouw te overlijden door een vreselijk ongeluk, en zij had een tijdje ervoor een katje bij mij opgehaald... ik vond het vreselijk voor haar en haar nabestaanden, absoluut, maar ik vroeg wel even gelijk wat er met het katje ging gebeuren, want ik moest er niet aan denken dat ie ongewild was bij de nabestaanden of erger, dat ze in het asiel/op straat terecht zou komen :oo
:o

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:28

Letizia, je hoort toch uitgerust terug te komen? O:)
Wel lekker zeg, bbq, wil ik ook eigenlijk nog wel, misschien zondag, dan wordt het mooi weer! :)*

Ik heb geen plaats, is maar goed ook, anders had ik ook teveel dieren!
Maar ben wel beter geworden in niet aannemen, want ik ben bang dat het ten koste gaat van de dieren die ik al heb, dat is voor mij wel een goede reden. (die ik mezelf steeds toespreek.. :+ )

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:44

Nog even Illona en we zien je in dat programma over die mensen die dieren verzamelen _O-

Ik geloof stiekem dat als ik het geld had ook een beetje koekoek er in kan worden.
Ik krijg wel eens de vraag of een bepaalde merrie niet voor mij was...van diverse mensen of een Av in het algemeen
En tja ik wil zo graag...

En ik mag al niet klagen me eerste droom was een eigen av die kwam er.
Toen mijn 2e droom een AV merrie....Die kwam er in de vorm van een "nacht" Merrie := (ah nee zou er voor geen goud kunnen missen)
Dus tja dat is al niet niks.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 17:34

Vanavond nieuw topic?

Verzamelaars :P ik heb het vooral bij katten. Je weet niet hoe vaak we al jonge dieren hier in huis hebben gehad :P Mn moeder is net zo gek :P

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 17:45

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:25

Whahahahaha _O- Ik moest echt 2x kijken voor ik zag hoe het in elkaar stak _O- BRIL-JANT!!!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:28

Nieuwe topic staat trouwens ready to go hoor :D Vanavon zit er toch wel in??

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:31

T is dat mijn ouders erg terughoudend zijn met meer dieren.... Ben gek op beessies, wil nog steeds weer een kat en eigenlijk ook een klein hondje erbij als vriendje voor Havanna. Wordt aan gewerkt bij paps, die is gek op honden en aangezien Havanna echt helemaal mijn hond is (en nog steeds een beetje bang is voor paps) denk ik dat binnen nu en een jaar we mams wel kunnen overbluffen :')

Hengsten levensgevaarlijk joh :') Umoyax kan je aanduwen :j Als die niet vooruit wilde is er wel eens iemand achter gaan staan en letterlijk tegen zn kont duwen := Braaf beest, ging nog lief in zn vooruit dan ook. T zijn de merries die ik minder vertrouw :+

Zondag reünie van stichting Sphoek, waar Havanna vandaan komt, heb er echt zo'n zin in!!! Ben zo enorm trots op haar. Vorig jaar hadden we het precies gemist dus nu extra leuk. Komen ook een aantal vrijwilligers uit Spanje naartoe en vind het heel gaaf om dan te kunnen laten zien hoe Havanna vooruit is gegaan! Toen ze vertrok uit Spanje 1,5 jaar geleden was ze zó bang dat de vrijwilligers zeiden ''als we dit hadden geweten had ze gelijk een spuitje gehad''. Zulke honden maken bijna nooit een kans..
En nu is ze al een paar keer los geweest, mee geweest naar show, naar stal, naar het strand, vreet kaas uit plastic zakjes en speelt blij me de bal! Zooooo trots!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:38

Ff je topic uit je onderschrift bekeken, maar wat een leuke hond Amy :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:40

Sieltjuh schreef:
Nieuwe topic staat trouwens ready to go hoor :D Vanavon zit er toch wel in??

Jawel toch!
Nog anderhalve pagina! :):)

amyz schreef:
Zondag reünie van stichting Sphoek, waar Havanna vandaan komt, heb er echt zo'n zin in!!! Ben zo enorm trots op haar. Vorig jaar hadden we het precies gemist dus nu extra leuk. Komen ook een aantal vrijwilligers uit Spanje naartoe en vind het heel gaaf om dan te kunnen laten zien hoe Havanna vooruit is gegaan! Toen ze vertrok uit Spanje 1,5 jaar geleden was ze zó bang dat de vrijwilligers zeiden ''als we dit hadden geweten had ze gelijk een spuitje gehad''. Zulke honden maken bijna nooit een kans..
En nu is ze al een paar keer los geweest, mee geweest naar show, naar stal, naar het strand, vreet kaas uit plastic zakjes en speelt blij me de bal! Zooooo trots!

Wat leuk!
Dat is dan wel de kroon op je werk, het laten zien aan de sceptici!!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:57

Iemand nog een leuk onderwerp om over te kletsen dan :')