[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:36

Oh dat zouden ze hier ook wel doen hoor :D Tof!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:37

PP is nog niet in de voorverkoop. Dat komt pas als de gehele line-up bekend wordt in januari/februari ongeveer. Wil volgend jaar wél gaan. Dit jaar pieste ik net naast de pot. Twee minuten voordat ik er doorheen kwam was het uitverkocht... Wilde helemaal niet voor de Rolling Stones, maar ik wilde heel graag voor John Mayer, Haim, Ed Sheeran etc..
Voor volgend jaar zijn de Foo Fighters en Muse alleen nog maar bevestigd.
Twee weken erna is het Concert at Sea en daar wil ik ook naartoe, Racoon, Kensington en Lenny Kravitz <3 En ofcourse Bløf, altijd goed!

Eline, wat balen van dr hoeven zeg. En echt enorm naar van dr kreupelheid telkens.. :\

Baukje, ziet er top uit zeg, heerlijk :D

Yildiz, wat een stoere foto's :D Wat kijkt die Tie toch knap uit dr ogen <3

Vanavond naar de bios geweest, Mockingjay part 1 :) Kan weer niet wachten op het laatste deel!

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:38

Haha wel leuk dat ze dat gewoon doet, ik weet niet of die stugge boeren t hier ook zouden doen, en top dat der pony t zo goed deed op de koeien. Lijkt mij heel gaaf maar ook n beetje apartig, je paard moet alles zelf doen toch om de koe te scheiden, jij mag als het ware niet je paard daarin sturen of helpen?

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:41

Siel ik wil niks weten over die film, wil zooooo graag. Nu nog tijd en een slachtoffer vinden die met me mee gaat :)

En als ik dan moet kiezen tussen concert at sea en PP kies ik wel concert at sea, vind kensington, blof, lenny kravitz en Racoon gaver als muse & foo fighters. Wil ook graag naar North Sea Jazz. Ga maar vast een boom planten denk ik :+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:43

Ja das mooi als ze cowsense hebben, maar aansturing is bij ons toch echt wel nodig hoor haha!
Ja was leuk, een paard was als de dood voor koeien maar raakt dan tijdens zon clinic echt steeds meer gewend en zelfs fanatiek! Zo leuk te zien!

Oh vind je Lenny leuk? Ik had een kaartje voor afgelopen woensdag, ben niet gegaan. Totaal geen zin en niemand die t wilde hebben...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:44

Ja, maar PP en CaS zijn niet bepaald met elkaar te vergelijken hoor :P PP heeft veel meer grotere internationale namen dan CaS :)
Maar CaS is altijd een soort thuisfeestje hier :D Lekker dichtbij en altijd goede sfeer :j

En ik zal mn mond houden over de film :P

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:45

Ow, en ik ga 12 december naar Kensington in Tivoli en in februari ga ik ook naar hun HMH concert. Ben een beetje een Fansington namelijk O:)

YildizArabs

Doe mij toch maar Muse & Foo Fighters :P

Sieltjuh

YildizArabs schreef:
Oh vind je Lenny leuk? Ik had een kaartje voor afgelopen woensdag, ben niet gegaan. Totaal geen zin en niemand die t wilde hebben...

:oo Dat meen je niet! _O-

Ik vind Lenny trouwens wel vet ja, maar ben geen super fan, maar vind het heel cool dat hij naar CaS komt :D
Zn nieuwe nummer (The Chamber), vind ik ook errug lekker :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:46

Ik heb heel veel dingen al gezien op festivals en de afgelopen jaren staat het eigenlijk een beetje stil :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:49

Maar Muse en Foo Fighters zijn ook niet te vergelijken met Kensington, laten we wel wezen _O- Mochten onze nuchtere Hollandse jongens wel willen :P Hoewel ze imo echt de potentie hebben voor een grote internationale doorbraak, wat zijn die gasten goehoed!! Doen het in Duitstalige landen trouwens niet gek volgens mij :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:50

Kensington is minder mijn ding maar wel leuk voor ze dat ze het zo goed doen :j

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:51

Haha Lenny Kravitz is mijn oude mannen crush.. vooral in die video van I belong to you.. :~
Ben nooit echt naar festivals geweest, wel naar de Zwarte Cross. Is echt super tof en als je nog niet geweest bent je moet er een keer geweest zijn tis onmeunig mooi :)
Heb wel hele toffe concerten gezien, vooral die eerste.. <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:53

Ik vind Rock Werchter echt een goed festival, Reading ook leuk. Lowlands leuk maar wel iets minder, Pinkpop ook wat minder. Sziget erg leuk :j

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:55

Ooow, ik zou zoveel meer festivals en concerten willen bezoeken als dat ik nu doe :') Ik vond vorig jaar Robbie Williams (ondanks het poedersuiker) in de Arena zooo gaaf. Als heel het publiek Angels zingt, zonder band, zonder dat Robbie zingt, maar duizenden mensen die het met zn allen zingen <3 Kippenvel!
En John Mayer ook ge-wel-dig! Wat die man met een gitaar kan, dat is zo gaaf, echt ook kippenvel!

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:56

Wat ik ook een heel bijzonder festival vind is dat Goa festival in Portugal, Boom Festival heet dat geloof ik.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:56

Lenny Kravitz oude mannen crush... Ik geloof dat ik n generatiekloof voel. OMG ik word oud! :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:57

Neej Yildiz :oo Niet geweest :oo

Voor mij ook C@S volgend jaar, is voor ons sowieso een thuiswedstrijd, sfeer is er altijd erg goed. Vind het super gaaf dat Racoon weer komt, erg sympathieke band en het feit dat Lenny komt, zo gaaf :):)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:57

<3

Afbeelding

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:58

Sieltjuh schreef:
Ooow, ik zou zoveel meer festivals en concerten willen bezoeken als dat ik nu doe :') Ik vond vorig jaar Robbie Williams (ondanks het poedersuiker) in de Arena zooo gaaf. Als heel het publiek Angels zingt, zonder band, zonder dat Robbie zingt, maar duizenden mensen die het met zn allen zingen <3 Kippenvel!
En John Mayer ook ge-wel-dig! Wat die man met een gitaar kan, dat is zo gaaf, echt ook kippenvel!

Haha dat hebben meer vrouwen gedacht, hij heeft er al zo veel versleten :P Maar wel een goede muzikant idd.
God ik wil nog zo veel mensen/bands live zien.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:59

C@S vorig jaar :D
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 00:00

en met Muse shirt natuurlijk _O-

Afbeelding

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 00:00

Haha nee hoor Yildiz, want oude mannen zijn die van de rolling stones ook, daar heb ik alleen geen knikkende knieën van (eerder een schorre stem van t meebleren ;))

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 00:01

Onze festival gangerd Katja! Cool! :D

Ben vroegah wel veel geweest, nu met kids komt t er niet meer van op de een of andere manier. Er is nog een festival waar ik echt nog een keer heen wil, wel ver, maar lijkt me zooo gaaf: Afrika Burn in zuid Afrika. Een mens moet wat te wensen hebben toch? ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 00:02

en Burning man heb je nog :P

Enige nog op mijn lijstje wat ik wil zijn Roskilde en eventueel nog een Glastonbury of Tea in the Park ofzo.