Sieltjuh schreef:Haha, Djuun is ook wel zo hoor, een échte merrieVan de week deed ze uit het niets een karate-kick naar paard van stalgenootje (die ze dan wel helemaal het einde vind als ze hengstig is
). Klein kreng
![]()
Letiets had het er al over dat als we ooit met dr starten we maar een rood lintje in dr staart moeten hangen![]()
Afijn, ik ga afblazen
Jaa ik gaat ook onder de dekens.
heb het koud.
Gaat maar de verwarming aanzetten:)
Ik houd me hart ook vast met Mirka en losrijden
Van de week deed ze uit het niets een karate-kick naar paard van stalgenootje (die ze dan wel helemaal het einde vind als ze hengstig is
). Klein kreng 
Als ie eenmaal opgeknapt is dan zit er ongetwijfeld nog steeds een gebruiksaanwijzing bij, maar dan wordt het wel makkelijker 
Ze kon me niks beloven maar heeft goede hoop. Was wel trots op mn ventje hij bleef zo lief stilstaan
ik moest even wachten tot didi erbij was (just to be safe) voor ik mijn bijna 4-jarige man ernaast kon zetten en de jonge hengstjes (1 tot bijna 3 jr) want onze hekken zijn gewoon gaas en dan langs de binnenzijde op 10 cm lint ervoor, dus er zit op de breedste plekken hooguit 30 cm tussen de mannen en ze kunnen tussen de linten door natuurlijk gewoon aan elkaar snuffelen door het gaas heen
zal zo eens wat uploaden
ik laat hem dan iig wel door de veterinaire keuring gaan. misschien dit jaar nog gelijk met taffie.
maar komt wel goed straks denk ik zo
Ik hoop dat hij snel opknapt