Die van Ya had ik gezien, heel mooi!
En Kenchy ziet er zo goed uit!!
Gefeliciteerd Joyce, super!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik mag deze week weer met nadruk rustig beginnen met rijden ben zo blij .
Heb je helemaal gelijk in. Stonden alleen ook een paar dingen tussen die ik niet zo leuk geformuleerd vond. Wellicht had ik ze verkeerd opgevat. Miranda, ik had absoluut geen problemen met wat jij zei hoor! 
Is ook wel nodig om de verhoudingen goed te houden, want hij is flink dominant en er zit een aardige kop op
Hij heeft nog wel flink moeite met luisteren als hij ergens geen zin in heeft. Hij heeft zelfs wel eens gericht geprobeerd te trappen met beide benen tegelijk. Ik doe hem sinds kort loswerken, daar reageert hij goed op en dan wordt hij ook een stuk onderdaniger. Verder ook andere dingen, ik heb bijvoorbeeld ook een poosje clickertraining met hem geprobeerd.
Het is prachtig weer dus heerlijk om op stap te gaan.
Ik heb echt een fantastische dag gehad met Mish vandaag 

Desiree heeft ook nog een filmpje van Mish met boomstam, maar die heb ik hier niet. Je ziet hier wel de eerste keren dat Mish balkjes ziet, hihi. Dapper hoor.
met de paplepel ingieten, noemen ze dat

. Het topic gaat wel heel snel de laatste tijd zeg. (Ik ben ook wel veel aan het buiten rijden en zo.) Ik heb Joyce en Asal in het echt gezien, op wedstrijd!
Maar we hebben nog 2,5 pagina dus doe je best! Om alvast wat vulling te verzorgen, hier een foto van de mooie voeten met supersokjes! van Euforio