Zosja's vader is ook een amerikaans mini'tje, Zos is half mini, half shet, dat is samen een heel monster. Die van Ya had ik gezien, heel mooi! En Kenchy ziet er zo goed uit!!
Gefeliciteerd Joyce, super!
Set_Elkol
Geplaatst: 05-04-14 20:37
Gaaf Joyce!
yashilha
Geplaatst: 05-04-14 20:53
Spes is ook echt een mormel,dus nog meer overeenkomsten Dankje Miran je wil niet weten wat hij allemaal te eten krijgt
Top van je hengstje joyce . Foutjes of wat vergeten hebben we vast allemaal wel is . Heb ooit de stal van aaziez helemaal open laten staan gelukkig stond mr na 3 uur nog netjes in ze stal .
Maar idd katja al die hardwerkend paarden hier die van mij staan allemaal al half jaar stil , ik mag deze week weer met nadruk rustig beginnen met rijden ben zo blij .
Mo weer lekker thuis eerste veulen komt bijna ben heel benieuwd
IlonavL
Geplaatst: 05-04-14 21:37
Fijn dat Mo weer thuis is!
Wauw, gefeliciteerd Joyce! Daar kun je super trots op zijn!
Gave foto van knappe Ya!
Sadira
Geplaatst: 05-04-14 21:47
Het klopt dat er heel veel zinnige dingen in het topic stonden waar ik ook echt wat aan had hoor, jongens Heb je helemaal gelijk in. Stonden alleen ook een paar dingen tussen die ik niet zo leuk geformuleerd vond. Wellicht had ik ze verkeerd opgevat. Miranda, ik had absoluut geen problemen met wat jij zei hoor!
Ilona, ik doe ook grondwerk met Doesie ja Is ook wel nodig om de verhoudingen goed te houden, want hij is flink dominant en er zit een aardige kop op Hij heeft nog wel flink moeite met luisteren als hij ergens geen zin in heeft. Hij heeft zelfs wel eens gericht geprobeerd te trappen met beide benen tegelijk. Ik doe hem sinds kort loswerken, daar reageert hij goed op en dan wordt hij ook een stuk onderdaniger. Verder ook andere dingen, ik heb bijvoorbeeld ook een poosje clickertraining met hem geprobeerd.
Miranda, een paard krijgt geen zere mond van ontspanning nee, maar hij heeft nog erg de neiging om in te gaan tegen het bit en juist niet te wijken voor druk. Ik heb het idee dat dat meer voortkomt niet uit onwil maar uit dat hij last in zijn mond heeft, en daarom wil ik nog even geen dingen in zijn mond vragen totdat dat uitgesloten is.
Jippie, Mo weer thuis! Wat ontzettend fijn dat hij zo braaf was! Je hebt het maar getroffen met hem, is er volgens mij een uit duizenden dat hij zo relaxt is altijd. Ben benieuwd of hij nog voor de premiekeuring gaat!
Katja, lekker weer buitenritjes maken inderdaad! Set heeft maar lekker pech met haar geen zin Het is prachtig weer dus heerlijk om op stap te gaan.
Joyce, wat fantastisch, die resultaten met je kleine paardje! Gefeliciteerd!
Yashilha, wat een leuke foto's heb je daar! Prachtig hoofdje heeft Ya! Ik vind haar echt heel mooi!
En nog even een ego-post Ik heb echt een fantastische dag gehad met Mish vandaag Ik denk dat de foto's en filmpjes genoeg zeggen
Eerst een ruim kwartier bij een slaperig Mishje gezeten en daarna nog even de bak verkend. Sinds vandaag lagen er springbalkjes (net nieuw) en een boomstam met autobanden die als vaste hindernis kon worden gebruikt. Dat was erg spannend natuurlijk Desiree heeft ook nog een filmpje van Mish met boomstam, maar die heb ik hier niet. Je ziet hier wel de eerste keren dat Mish balkjes ziet, hihi. Dapper hoor.
Hoi allemaal . Het topic gaat wel heel snel de laatste tijd zeg. (Ik ben ook wel veel aan het buiten rijden en zo.) Ik heb Joyce en Asal in het echt gezien, op wedstrijd! Leuke filmpjes van Mish zeg. Knappe veulens en foto's en berichtjes komen er voorbij zo her en der. Morgen een bijlees post maken.
ik ga de nacht in, deel IV is klaar! Maar we hebben nog 2,5 pagina dus doe je best! Om alvast wat vulling te verzorgen, hier een foto van de mooie voeten met supersokjes! van Euforio
yep was in slaap gevallen Lekker straks naar het museum,dus vroeg op voor de paardje
yashilha
Geplaatst: 06-04-14 05:29
Mooie tijd Toch een rietje van Mo kopen misschien haha Krijg wel de veulenkriebels hoor van die leuke foto's en ik heb nog zo'n leuke hengstennaam over