@Woogy: Is horizontaal. Het is ook pas ontstaan sinds ze verhuisd is, voor die tijd nooit problemen met haar hoeven, en sinds ze hier staat is dit alweer het zoveelste...
Owja Eline !! Ik wist dat ik nog op iemand wilde reageren maar wist ff niet meer wie. Ik hoop zooooooooooooo voor je dat Mish niet hetzelfde heeft als Wonderboy een aantal jaar terug, die had een hoefbreuk. No fun anderhalf jaar gerevalideerd. Was ook zichtbaar als een verticale streep op de hoef en bleef maar kreupelen. Moest foto's en alles van gemaakt worden.. Ma goed kan nu wel rampsenario's in mijn hoofd gaan halen maar eerst maar ns je DA afwachten. Maar wel kei lief dat die boer t plafond voor je gaat slopen, die mensen zijn zeldzaam en moeten gekoesterd worden
IlonavL
Geplaatst: 23-11-14 22:00
Leuk Yildiz en Baukje!
Wat een leuke foto van de drie Kat!
Hoop dat je gauw werk kunt vinden Eline! Goed dat de da overmorgen komt!
Is dat eigenlijk standaard dat ze in een opfok iets van een opgroei brok geven ofzo?
Haha wie weet ist idd besmettelijk Lisa, god ben wel iets handiger geworden in dingen formuleren maar af en toe..
Enne liever hardloopkledingreclame als moslimhuwelijken, vind dat toch een beetje een rare hint aangezien ik rooms katholiek ben en mijn vriend ook
Wat je zegt ja Ilona, in de opfok moeten ze toch gewoon fatsoenlijk te vreten krijgen, die beesten zijn in de groei en das zo ongeveer t laatste waar men op moet bezuinigen. 't volk heb iig lekker reclame voor zichzelf gemaakt op deze manier.
Smart
Geplaatst: 23-11-14 22:06
Filmpje is veel te groot om te plaatsen... Was niemand aanwezig op stal dus camera neergezet, maar dus ook veel bak haha... Klein stukje van onze allereerste poging tot een jog... Nog veel te hard en hij vindt het lastig om te ontspannen zodra ik ga zitten... https://www.youtube.com/watch?v=P8mwLHY ... e=youtu.be
Eline, lieffff.... Wel vreemd van haar hoef... Lisa, ik denk dat ik na 5 min al neer ga.... En nat kruis. Buitenrit in de regen is ook altijd zo "lekker"... Jaleesa, hoe is het op het werk?
Kloven zijn ene gevolg van verwondingen in de kroonrand en soms zelfs van de koot die uit moeten groeien. Is dus niets ergs en ziet er voornamelijk rot uit. vraag is alleen wel, waar verwond zij zichzelf steeds aan
Btw Lisa t hoeven geen 3 dagen te zijn, alleen die dag van Muse is ook goed hoor :p
Woogy
Geplaatst: 23-11-14 22:09
Tactisch...ik denk dat ik het nooit ga worden...
Het naarste is dat m'n kruis nu plakt eerst een hapje eten, dan Gary de trap af zeulen en de douche in....die vieze natte plak van me afwassen
Ik vind hardlopen in het donker zo heerlijk...enige probleem is dus dat mijn vaste strand afgesloten is en ik nu op het Noorderstrand moet lopen...veel te veel licht en drukte van de boulevard. Maar zodra we de pier voorbij zijn veranderd het na het Zwarte pad, in het Zwarte gat, heerlijk helemaal niets meer alleen zand, de zee, Timo en ik ...en vosjes en meeuwen en dat soort gespuis
Woogy
Geplaatst: 23-11-14 22:10
jaleesa89 schreef:
Btw Lisa t hoeven geen 3 dagen te zijn, alleen die dag van Muse is ook goed hoor :p
dat ken misschien wel lukken...maar kaarten zijn al in de verkoop? of nog niet?
Ja Baukje, werk is awesome!! Ik ben helemaal tot over mijn oren verliefd op Toronto, Cuba Libre (beide hengsten) en de Calvaro, dat is zo een lekker hittepetitje he en springen Niet normaal. En joh je jogt iig, heb vanmiddag weer wat aan de longe gehad, compleet verrükt
Dat vraag ik me dan ook af, Woogy. Ze staat dus letterlijk full-time op de wei, die afgezet is met lint, en naast d'r alleen maar meer wei en een pad. Er is echt niks waar ze zich aan zou kunnen verwonden, tenzij het haar maatjes zijn. Maar de hoefsmid dacht bij zoiets aan een plek waar een hoefzweer naar buiten barstte.
Geen idee maar ken vast wat regelen via schoonpapa (ik weet het dit is heeeeeeeeeel slecht)
Zeg ik heb nog tot 15 december tot mijn verjaardag he, en als ik dan niet op cc hoef dan eeh ja wie zich geroepen voelt mag gebak komen eten Ik word een halve Sarah overigens.
Haha in Westendorp, das bijna Duitsland zeg maar. Heb hier ook max twee streepjes bereik en dat op KPN netwerk. Dus als jij voor gebak naar de andere kant van nederland rijd kun je van mij gebak krijgen met alle toeters en bellen er op en er aan Zie je direct op wie ik zo verliefd ben
Eline ik vind het gewoon strange. Kan er verder niks zinnigs over zeggen, hoop gewoon voor je dat het mee valt.
okay ik heb zaterdag gebak bij m'n schoonzus, dan 9 december in Groningen bij Katja en 15 december bij Jaleesa...tussendoor veel hardlopen en mezelf uithongeren...ik verwacht gebak lieverds! FEED ME!!!
Hahaha komt goed Lisa Ik denk dat ik mijn moeder laat bakken, die zijn namelijk te gruwelijk. Ze heeft laatst een choco/noten/caramelbombtaart gemaakt en de appelkwarktaart is ook lekker en haar raspberry cheesecake en kersenchocotaart en en .. oke daar komen mijn kilo's dus vandaan
Leuk Kat we schelen een jaar, heb jij een zo een pest hekel aan de winter?
ik kan niet tegen cashew's en pistache noten en ben niet gek op abrikozen perzikken oh en doe er absoluut geen rozijnen/krenten in...dan baal ik van een 2,5 uur autorit als ik nasty taart krijg...denk dat m'n BB dan weer opspeelt