[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:33

Wie? Of beter gezegd: wat? :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:35

Hahaha

een lief kindje van 1! Blue merkte het denk ik niet eens.

Jij kent mij te goed, dat ik er geen volwassene op zet als ze 2,5 is _O-

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:56

Nou zeg, het ging zo goed hier. Ik vond het niet geforceerd gaan eigenlijk. Ik let er ook niet heel erg bewust op wie mij overslaat, tenzij het echt opvalt. Ik probeer zoveel mogelijk te reageren op iedereen maar dat lukt ook niet altijd.. Als er ook maar iemand het idee heeft dat ik op diegene minder reageer of zelfs niet, sorry dat is absoluut niet bewust :=. Zo heb ik ook weer even mijn zegje gedaan :j

Eline, tot wanneer heb ik de tijd om foto's voor de nieuwe OP te pb'en?

Katja, ziet er gek uit en heb het eigenlijk nooit eerder gezien. Ik zou het even een paar dagen aankijken en als het veranderd of erger word, de DA bellen.

Even ego verder. Net gereden en ze was zo super aan mijn been, dat ik na 20 minuten rijden, gestopt ben. Ze liep super :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:58

Eline moet een nieuw topic maken bij 500 pagina's dus hoe sneller hoe beter!

Fijn dat Geisha goed deed en wat verstandig om op een goed punt te stoppen! Wijs baasje :D

Ik kijk het inderdaad nog even aan :j

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:00

Je hebt nog 5 pagina's de tijd, Kelly :+

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:01

Ja goed he:D Normaal denk ik ah nog 2 rondjes maar nu heb ik gewoon geleerd te stoppen. Ik word nog slim :') :D

Foei Katja! Arme Blue.. :D:D
Hoe vond ze het?

Edit: 5 pagina's.. Jullie kennende heb ik nog 5 min.

Ik ga gewoon blijven editten whaha!
Kat wat leuk! Geisha is lief voor kindjes maar op een gegeven moment denkt ze wel van pfff donder nou maar weer op uit mijn space. :')
Laatst bijgewerkt door kellaxy op 23-11-14 20:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:01

Blue merkte het volgens mij nauwelijks maar was wel vet lief voor het kleine meisje :D

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:06

Ik negeer even iedereen en wil jullie even vertellen dat ik echt heullllll trots ben op mijn draak... Zit net het filmpje van vanochtend te kijken.... <3 <3 <3

Reageer straks hoor, even kijken of ik een kort filmpje kan maken... :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:08

Hallooootjes!!!! :wave:
Stelletje wijven zijn jullie bij elkaar zeg hihi! := Maar uhm... Everybody cool now? :D

Ik wil écht mee naar Muse!!! Wanneer komen ze? :):)

Ik wil echt nie afvallen nie, dus lekker blijven snoepelen, de goede dagen komen er weer aan. Fitter worden wel, maar nja rennen... Ik heb goede renschoenen liggen, drie keer gebruikt. :')

Hoorde ik iemand over de Amateur in Lille? Ik doe ook mee!! Wordt weer gezellig! +:)+

Geen zin in een uitgebreide post verder: koeienstoeien was weer super leuk vandaag!!! En ook mega gezellig!
Tie was alleen niet d'r bitchy zelf... Toen we thuis kwamen was de DA er die ook bij ons op stal staat (we zijn de enige pensionklanten daar. Which Reminds me dat we echt een fijne kleinschalige opfok hebben, toch wel een aanrader hoor. Heb t niet op die grote waar je paard n nummer is). Maar goed, ze heeft ff naar Tie gekeken, omdat ze dus ook vocht vasthoudt. Ze denkt aan n virusje. Ff aankijken en anders bloedje trekken.

Maar mag de pret niet drukken, was TOPdag! :D

Cool Baukje! In t westerntopic zetten he?!! ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:33

vervelend van Tietje, wel fijn van het koeienstoeien! En jullie hebben ook opfok?

Leeeeeuk Baukje!

Muse komt ook op pinkpop dus misschien rond die tijd ofzo? geen idee.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:42

Filmpjes willen maar niet.... Zo nog een poging...

Yildiz... :')
Tof tof, wil ik toch ook nog wel een keer doen.... Hmm, hopen dat Tie het zelf op kan lossen....
Kat, haha, las en dacht toen B-), daarna kwam de rest gelukkig hahah.. Coole Blue... Weer mooie plaatjes van mama en Ilya... Wondje, Misschien klein zweertje geweest en door de vacht nu niet opgemerkt? Je weet het vaak toch niet....:(
Die foto van Ilya, rollend door het hooi, doerak! :=
Kel, zag je foto, lekker hoor... Genieten he... :D
Lisa en Siel, ik moet alleen lopen, wil wel een buddy, maar jullie wonen zo ver weg...:(
Wanneer is de amateur? Wil wel gaan kijken... Wil 2015wel in NL meedoen...
Tien, leuke taart!!
Wat is hsp?
Nicky, hoe is het met uw schimmelmonster?
Sas, jeutje!!! Hoe is het nu?

Ik was trouwens ook aardig rond vroeger, 88 kilo... 8-)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:46

Haha stouterd he door zijn eten rollen

Ja het had zich verspreid onder de vacht dus onopvallend

Ja dacht al dat jullie zouden denken dat Blue nu al echt een ruiter had gedragen haha. Daarvoor is ze nog te guppie!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:59

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:01

de ouders hebben wel foto's gemaakt maar ik denk dat ik andermans kindje niet online ga zetten :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:06

Tuurlijk, maar kon zijn dat het mocht op FB of zo he ;-)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:07

Oh ja alleen via prive bericht denk ik :) Ik zal eens zien hoe herkenbaar de foto's zijn!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:12

26 april is het EK Amateur!

QT die Ilya van jou! :D

HSP me too! ;)
En nog veel meer wat nooit gediagnosticeerd is of gaat worden... _O-
Ah ja... Wel eens n normaal mens ontmoet? :')

Heb nog heamolytan liggen, zal ik ff kuurtje voor d'r maken en hopen dat ze dan weer d'r fitte zelf is.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:23

Ik zou ook HSP kunnen zijn maar ben ADD gediagnosticeerd :P

Love mijn kudde <3 ilya is een boefie, Blue is een zoener en Set.... Setje <3

Afbeelding

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:47

@Kelly: ik ga vanavond een topic in elkaar flansen denk ik, want anders is het zometeen de 500 voorbij en dan lukt het niet meer :P Ik heb nog maar van helemaal niet zo veel mensen pb gehad, maar ik heb 't nu ook al 3x gevraagd (bij deze nogmaals O:) ) dus alle mensen die wat willen sturen hebben nu ook wel ruimschoots de tijd gehad.

@het gesprek van de dag een paar pagina's terug: Ik ben de laatste tijd heel erg vermoeid en onder de stress van het solliciteren en werk zoeken wat maar niet wil lukken. Daarom reageer ik niet veel en niet heel uitgebreid, maar ik probeer regelmatig langs te komen en dan een beetje van mezelf te delen en daarnaast een beetje op andere mensen te reageren. Ondertussen lees ik wel elke dag alles bij en leef ik ontzettend mee. Mocht je je door mij achtergesteld voelen omdat ik niet op jou reageer, dan spijt me dat, en dan is dat ook zeker niet bewust, want ik probeer niemand te negeren en altijd in elk geval nog op de recente posts wat mee te praten :) Maar soms schiet het er ivm drukte of vermoeidheid ook bij in.

Haha ik ook ADDer hier, maar ook hoogbegaafd, dus kan ook ergens een combi van beide zijn, dat is ook al zoiets waar 90% van de kenmerken overlappen ofzo :+

@Katja: gek plekje heb zoiets nog nooit gezien.... zou het ook wel eng vinden.

Mish die zag er vandaag eigenlijk net zo uit als vrijdag, alleen is er aan de bovenkant van haar hoef weer een barst ontstaan. Benen nogmaals heel goed gevoeld en bekeken, maar er is echt niks warmer of dikker. Denk toch nog steeds aan een hoefzweer, helemaal gezien die barst in haar hoef... Overmorgen weet ik meer, dan komt de DA.
Ben nog steeds zo verliefd op haar, trouwens. Ze geeft zoveel liefde. Met d'r kreupele beentje deed ze gewoon een poging om in volle draf naar het hek toe te rennen. Lukte natuurlijk niet dus toen werd het wel een heel enthousiaste stap, en toen meteen met haar neusje lief in m'n kleren snuiven zodra ze bij me was <3

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:49

anderhalf uur is niet gelukt :( wel 5 kwartier dus close enough.

Alleen heb ik een smerig nat kruis :\ ...details: niet zo spannend als het klinkt, normaal drink ik water na het sporten maar pakte een flesje 7-up inplaats en die was geschud :( Lijkt wel of ik uitgebreid op m'n autostoel heb gepiest...

Leuk Yildiz, zit te twijfelen wat ik ga doen met Zaraar sowieso een amateur rubriek en dan eventueel Alkmaar laten starten...maar misschien dat meneer Zaraar volgend jaar na 1 keer een amateur show wel weer zegt 'mama rust nodig! mama auw been'...weet maar nooit. Lille, is dat ver weg?

Jeej Baukje je poownie ging goed much awesome :)

Bloe als rijpony, benieuwd hoe die het verder op gaat pakken.

Muse, kennelijk word dat de volgende meeting ;) Mijn broer is groot fan en heb al tegen hem gezegd zodra je daar weer kaartjes voor gaat kopen, neem er dan automatisch ook 1 voor mij mee, dan regel ik daar wel vrij voor.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:51

Eline: hebben we het over een scheur(van boven naar beneden) of een kloof(van links naar rechts)? Indien een scheur kan dat ook een reden zijn dat ze kreupel loopt. Als hij in het leven gescheurd is, is dat rete pijnlijk namelijk.

Denk wel dat je meid een boel mist in haar dieet dat ze zulke slechte voeten heeft

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:52

Zoo he hadden jullie vandaag niks te doen ofzo, gewoon 4/5 pagina's erbij getikt vol met frustraties, mokkelgedoe, snoep en hardlopen.
Nu is alles weer goed? Alles is er uit?
Ik ga er verder geen woord aan vuil maken, ben druk en savonds total loss vandaar dat ik weinig reageer en niet meer van die idiote blijleesposten maak.

Muse.. <3
Zull'n we gwoon een meeting doen op Pinkpop, ben er nog nooit geweest trouwens maar lijkt me zo ultiem vet gaaf cool awesome en kicken :D :D

HSP, ADD, Asperger tegenwoordig heeft alles een naam, ik denk dat ik het BB syndroom heb af en toe (Botte Boerin Syndroom) :+

Verder weet ik het ff niet meer.
Owja Kelly!! Top dat Geisha zo lekker gaat en dat je nu weet wanneer te stoppen :)
Oke nu weet ik het echt niet meer, un blanco hoofd..

Eeh ik heb een ad voor Internationale Moslim Huwelijken hierboven staan, liefhebbers? :P

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:54

Eline, hoogbegaafdheid is idd ook nog zoiets leuks, zeker in combi met faalangst en zo :+ Ben benieuwd wat de DA van Mish zegt...

Lisa, smerig nat kruis klinkt wel euh, smerig :+ Amateurkeuring gaat leuk zijn! Ik kom wel als toeschouwer zonder paard.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:56

BB...komt me heel erg bekend voor...is het besmettelijk eigenlijk??

PP helaas is het niet echt makkelijk te doen om er even 3 dagen tussenuit te naaien.
Ik heb een reclame voor fashion chick 'find your look'...*kijkt naar hardloop outfit*...is dit een hint ofzo?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:57

Ik vind Pinkpop een van de minst leuke festivals :P haha.

Eline arme Mishjie maar gelukkig wordt ze wel blij van jou! Ik vind trouwens dat jij altijd fijn reageert hier hoor :j vervelend van je stress.
Plekje van Set wordt ik nog niet heel bang van maar houd het goed in de gaten.