Knappe Jas!
Ken is ook zo'n bange poepert hoor
Ho Nicky nog zwaarder die paden
en ze waren al zo zwaarBrave vent is het toch en aquatraining kan nooit kwaad
Ja Nicky dat zie je goed hij krijgt eindelijk wat buik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij staat ook echt zo op het oog er nog best ontspannen bij ook, helemaal niet alsof hij elk moment weg kan schieten ofzo.
Moet zeggen dat op dit moment haar draf ook niet zo spectaculair is om te zien, hoor, haha. Kan d'r aan liggen dat ze super-overbouwd is.
Echt showen doet ze verder thuis eigenlijk bijna nooit. Mish vindt alles serious business, ze is niet echt speels ofzo, ook nooit geweest. Grazen is veel belangrijker.
Echt tof, ik hoorde dat hij ook echt weer ontzettend op Mish lijkt, net als Na'il vorig jaar.
Gefeliciteerd met Mish dr nieuw geboren halfbroertje!
__Nicky schreef:Fuego lekker aan het werkWaar komt eigenlijk die vlek in zijn nek vandaan? Lekker hoor een beetje pootje baden met het lekkere weer van afgelopen dagen

Ze stonden helemaal aan de andere kant dus pas toen ik een uur later weer in de stad was werd ik door mijn vader gebeld, "de paarden lopen los op straat!"
ze willen haar misschien verkopen.. Ze is net Set, zo gek is dat. Als ik toch bakken vol geld had dan stonden er nu 10 paarden in de wei haha.
Waar moet je heen?
gelukkig goed afgelopen
Is op het terrein waar de amateurkeuring altijd was (tot dit jaar) toch? Iig heel veel plezier gewenst morgen
Die trouwens jarig is vandaag!
! 
), gaat lekker met Mish zo te lezen, super fijn.. En die koeien, tja, ogen in dezelfde stand als die van een leeuw, dus die vinden paarden vaak wel "spannend"...
.. Gaat wel heel fijn zo te zien, leuk..

Mijn nickname was namelijk hoe ik een Engelsman uitlegde hoe hij mijn naam moest uitspreken
You figure it out