[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:02

Dat zal het wezen :')

Gsus Lisa, waar stop je het, kon je niet ff gaan kotsen daarna := *ja, das een grapje :') *

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:03

ja nee...das toch niet mijn ding zeg maar...vind ik zonde :D heb een tijd last gehad van super schommelende bloeddruk waardoor ik af en toe ineens extreem misselijk was en dan hele maaltijden uitspuugde...vond ik elke keer weer zo balen want 'damn mijn eten was zo tasty...en nou moet ik het doorspoelen ;( '...ik hou van eten ik hou van suiker...en ik moet deze week echt weer even afkicken ;)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:04

Das idd best veel voor die lengte, maar het feit dat je dat zelf echt niet meer wilt, is de eerste stap naar zelfbeheersing, toch?

Maar weet hoe moeilijk het is, de strijd tegen de kilo's. Ben nu gelukkig al een aantal weken stabiel, zonder het hardlopen erbij, maar wil het echt als ik straks in mn huisje zit weer gaan oppakken. Dan heb ik weer een vast ritme, zonder dat ik 's avonds weer spontaan besluit om weer naar een bouwmarkt te moeten etc :+

En wil graag mn collega die straks letterlijk om de hoek woont overhalen mee te gaan :P Die zeurt namelijk ook dat ze moet afvallen en weer moet gaan hardlopen :P Maar tot nu toe loopt ze niet zo warm voor het idee geloof ik _O-

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:06

stom he? zoveel mensen die zeggen dat ze moeten afvallen maar er niks aan doen...ben nu al een hele tijd opzoek naar een jogbuddy...voorlopig is de enige die trouw mee gaat(alsof hij ene keuze heeft, hij zit immers aan m'n gordel vast }> ) mijn Timo hond...komende half jaar zie ik Gary nog niet weer mee joggen...Maar ach, na drie suikerbollen mag Timo ook wel even stevig doorjoggen ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:07

Ik vind ook dat ik moet afvallen maar doe er ook niks aan :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:10

Suiker is enorm verslavend, ik heb een poosje zo min mogelijk gebruikt, maar de vervangers zijn vaak niet zo smakelijk (of gezond). Stevia in m'n latte macchiato is gewoon niet te zuipen en zonder lukt me niet. Ik ben dus nog een beetje zoekende naar een goede vervanger. Ik eet bv wel 70%+ pure chocolade ipv melk en verder snoep ik eigenlijk heel weinig. Mijn motto: wat je niet koopt, kan je ook niet eten :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:11

Over taarten gesproken, deze heb ik gisterenmorgend gemaakt voor mijn metekindje (nichtje waar ik meter van ben, iets wat jullie in NL niet echt kennen denk ik), nu twee dagen handen en armen bijna onbruikbaar :+ bovenkant volledig met glazuur bespoten en zo... Gelukkig denken die kinderen niet in calorieën :+
Afbeelding

Sieltjuh

Punt bij mij is, dat ik naast paardrijden niet veel sporten leuk vind :+ Ik vind het hardlopen ook echt vreselijk, behalve als ik mijn eigen muziek op zet :+ Dus liep eerst met Evy, maar was Evy en haar oude poedersuiker een beetje zat :') Dus toen paar keer mn eigen muziek op gezet en toen kon ik spontaan mijn gedachten in een soort "trance" (is overdreven, maar je snapt me vast wel) zetten en hield ik het lopen gelijk een stuk beter vol :)
Ik heb nogal een uitgesproken mening over muziek, ik vind het helemaal geweldig, of helemaal ruk zeg maar :+ Dus als ik dan met Evy loop en er komt Justin Bieber of 50 cent voorbij, dan duren die 3,5 minuut dat dat nummer duurt spontaan twee keer zo lang in mn gedachten :')

Overigens loop ik niet hard, ik jog meer :P Maar hé, ben in beweging hè! Naja, als ik weer ga beginnen dan :7

Letizia

Ik hoef niet af te vallen btw, maar wil wel strakker in het pak, ik hoop dan ook dat m'n rug wat sterker wordt. Maar ik weet niet zo goed wat ik leuk genoeg vind om vol te houden wbt trainen :Y)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:13

Knap gemaakt Tieneke, ik kan alleen maar standaard taarten maken, niet van die kunstwerken :Y)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:14

Thanks, deze was nog makkelijk eigenlijk hoor XD

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:16

Ik heb twee linkerhanden in de keuken (Letiets kan dat bevestigen) en kan zoiets dus ook echt niet maken. Mooie taart!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:16

Suiker is gruwelijk verslavend, enige wat bij mij helpt is het echt niet kopen...maar mijn grootste probleem is dus dat ik in de supermarkt sta met honger dus iets zoets en iets hartigs halen...En tsja dan kan ik maar beter zorgen dat het op is zodat ik het niet aan blijf staren...dus dan prop ik 400 gram snoep in één klap naar binnen :\ ...en tsja...dan heb ik ook nog chips...dus die moeten ook op...logisch toch? zucht...

sinds niet te gek lang ben ik aan de ritalin en dat stilt ieder honger gevoel. Misschien moet ik dat maar nemen voor ik de supermarkt in hops volgende keer...

Ik vind het hardlopen helemaal te gek, zeker op het strand het ruisen van de zee, in het donker kom je niemand tegen en dan Muse op(de beat is in vrijwel alle nummers hetzelfde en jogt echt waanzinnig lekker weg)...maar soms zou ik het wel okay vinden om die momenten met mensen te delen, iets te ouwehoeren te hebben zeg maar :)

Ik ben sowieso gruwelijk blij dat ik een hekel heb aan koken en bakken :D Anders zou ik elke dag taart en cake en lekkers maken...Toffe taart Tiene, doe je dat ook vaker? Anders moeten jij en Katja maar vaker samen taart en cake maken voor meetings enzo ;)

Zag op FB iets voorbij komen wat betreft de european amateur cup in België...zit erg te denken of ik erheen ga met Zaraar dit keer...
Laatst bijgewerkt door Woogy op 23-11-14 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:18

Ritalin is iets dat doet afvallen idd, of minder eten misschien. Heb meerdere kinderen in lijkjes zien veranderen, figuurlijk he. Niet letterlijk :+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:19

Ritalin stilt het natuurlijke honger gevoel, ideaal als je wil afvallen...maar niet als je lekker aan het groeien en ontwikkelen bent dus

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:19

Met trek naar de supermarkt is eigenlijk nooit een goed plan. Dan koop je altijd te veel. Helpen boodschappenbriefjes maken niet bij jou? Dat je je echt daar aan houdt?

Muse is wel een goede, die kan ik nog wel op mijn sport-lijstje erbij zetten! :)*

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:20

Leuke taart Tiene

is peter en meter niet gewoon hetzelfde als peetvader en peettante.

Muse is gewoon goede muziek, maar wel de oude albums :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:20

Maar Ritalin kan je toch niet zomaar krijgen om af te vallen? := Dat krijg je toch alleen als je ADD of ADHD hebt oid?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:21

set_elkol schreef:
Muse is gewoon goede muziek, maar wel de oude albums :D

Uprising! Die heb ik toevallig van de week nog zitten luisteren! =:)

Ze komen naar PP hè, I'm in!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:23

uprising is ' nieuwer' album hihi, maar wel leuk hoor. Tenminste, ik beschouw alle albums daarvoor als oud.

heb ze al meerdere keren live gezien :j
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 23-11-14 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:23

klopt, heb dan ook recent de diagnose adhd/add(zijn we nog niet helemaal uit) gehad.
Maar hey...ik zeg niks als je wat wilt gebruiken van me <<)

Peter en Meter is inderdaad hetzelfde, maar wordt hier een stuk minder serieus genomen dan in andere landen...tenminste...in de grote grote stad word er geen waarde aan gehecht ;)

Ik ga eens op pad :wave: Kusjes en lief zijn terwijl ik weg ben! de sfeer is awesome nu ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:24

Ik heb ook de diagnose ADD

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:32

Ik heb Djunnah die diagnose gegeven als we in de bak aan het werk zijn :roll: *loop 2 seconde braaf* "hey een vogel, he, wat, ooh moest ik door blijven lopen..."

Tieneke

Is idd hetzelfde. In de praktijk komt het neer op meer cadeautjes geven dan een andere tante :+

Vriendje is Mac halen. Ook niet goed, maar wel lekker.

Hier geen add of adhd, wel hsp.

Set_Elkol

Haha Letizia _O-

er heeft trouwens vandaag voor het eerst iemand op Blue gezeten :))