Gsus Lisa, waar stop je het, kon je niet ff gaan kotsen daarna
*ja, das een grapje
* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*ja, das een grapje
*
heb een tijd last gehad van super schommelende bloeddruk waardoor ik af en toe ineens extreem misselijk was en dan hele maaltijden uitspuugde...vond ik elke keer weer zo balen want 'damn mijn eten was zo tasty...en nou moet ik het doorspoelen
'...ik hou van eten ik hou van suiker...en ik moet deze week echt weer even afkicken

Die zeurt namelijk ook dat ze moet afvallen en weer moet gaan hardlopen
Maar tot nu toe loopt ze niet zo warm voor het idee geloof ik
) mijn Timo hond...komende half jaar zie ik Gary nog niet weer mee joggen...Maar ach, na drie suikerbollen mag Timo ook wel even stevig doorjoggen

bovenkant volledig met glazuur bespoten en zo... Gelukkig denken die kinderen niet in calorieën 
Ik vind het hardlopen ook echt vreselijk, behalve als ik mijn eigen muziek op zet
Dus liep eerst met Evy, maar was Evy en haar oude poedersuiker een beetje zat
Dus toen paar keer mn eigen muziek op gezet en toen kon ik spontaan mijn gedachten in een soort "trance" (is overdreven, maar je snapt me vast wel) zetten en hield ik het lopen gelijk een stuk beter vol
Dus als ik dan met Evy loop en er komt Justin Bieber of 50 cent voorbij, dan duren die 3,5 minuut dat dat nummer duurt spontaan twee keer zo lang in mn gedachten 
Maar hé, ben in beweging hè! Naja, als ik weer ga beginnen dan

...en tsja...dan heb ik ook nog chips...dus die moeten ook op...logisch toch? zucht...
Anders zou ik elke dag taart en cake en lekkers maken...Toffe taart Tiene, doe je dat ook vaker? Anders moeten jij en Katja maar vaker samen taart en cake maken voor meetings enzo 
Dat krijg je toch alleen als je ADD of ADHD hebt oid?

Kusjes en lief zijn terwijl ik weg ben! de sfeer is awesome nu

*loop 2 seconde braaf* "hey een vogel, he, wat, ooh moest ik door blijven lopen..."