[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:34

Tieneke schreef:
Het lijkt zo voor-wat-hoort-wat met bijleesposts/reageren en zo, dat vind ik wel heel jammer. Als het nodig is om te reageren op iemand om een post terug te krijgen... Vind ik een beetje kinderachtig... Maar zoals ik zei: ik wil mijn energie daar niet in steken, ben blij dat anderen wel de moeite doen en dat was mijn boodschap eigenlijk.

Als je op mijn post doelt: begrijp me niet verkeerd, ik hoef echt geen aandacht van jou, of wie dan ook hier. Ik ben er alleen heel simpel in, jij geen moeite voor mij doen, ik niet voor jou. En het is niet zo dat je steeds een over en weer reactie hoeft te geven om een reactie van mij terug te krijgen, maar laten we wel wezen, jij reageert echt nooit op mij (toevallig laatst over m'n film vraag, maar de keer er voor??) en ook niet op m'n zus en mss wel op meer mensen niet, ja dan gaat het voor mij echt 'n keer over hoor :)
En echt hoor meid, ik vind het heel sneu dat je ziek bent en hoop oprecht dat je snel opknapt. Maar ik wrijf 32 uur per week over de bollen van zieken mensen, dat vind ik niet erg, dat is m'n werk, maar om nou in m'n vrije tijd dit ook nog te doen bij iemand die mij volledig negeert, ehh nee sorry, daar stopt het :Y)

En ja, ik heb ook een bitch-modus :=

Letizia

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:35

Zo gaat het topic wel snel vol :=

Knappe Set <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:38

eens met Letizia :j

alhoewel ze af en toe denkt.. :roll:

wtf doe je met mijn eten

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 23-11-14 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:38

iedereen reageert op datgene waarop ze willen reageren zo werkt het nu eenmaal!

En ja nog ff en we zijn bijna op de 500 pagina`s *\o/*

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:41

Ach, soms zou een beetje beleefdheid de mens sieren :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:43

Ik ben het er eigenlijk niet mee eens, want je doet het lijken alsof ik jou bewust zou overslaan, terwijl ik dat niet doe. Op je zus reageer ik trouwens wel via Facebook als ik iets zie waarop ik kan reageren. Dat jij mij dan blijkbaar wel bewust overslaat, betekent niet dat ik dat ook doe ;-) En Katja, ik denk dat ik op jou wel veel reageer via verschillende kanalen, kan ook moeilijk anders want Ilya duikt overal op en met zijn snuitje kan je er niet naast kijken.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:44

Letizia schreef:

nou zeg dat *\o/*

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:45

Ik zeg ook niet dat je mij overslaat hoor! En ik geef eerlijk toe dat ik niet op al jouw posts reageer.

Als mensen mij overslaan snap ik heel goed waarom want ik plaats ontzettend veel foto's :)

Moet eerlijk bekennen Tiene dat ik makkelijker reageer op dingen van je twee knapperds dan op je zieke.. Ik vind dat toch lastig.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:47

Fijn dat je het toegeeft, want van jou viel het me eerlijk gezegd wel fel op. Maar lief dat je het dus zegt, want dan kan ik dat ook weer plaatsen ;-)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:47

sherif schreef:
Letizia schreef:

nou zeg dat *\o/*

Zo iets als een schot in eigen doel? :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:48

Tieneke schreef:
Fijn dat je het toegeeft, want van jou viel het me eerlijk gezegd wel fel op. Maar lief dat je het dus zegt, want dan kan ik dat ook weer plaatsen ;-)

viel het je serieus van mij specifiek op? ik reageer volgens mij niet het minst op jou ofzo. Maar ik bedoel het niet kwaad hoor. Ik deel persoonlijk liever dingen over de paarden en niet zoveel over mijn prive situatie en misschien reageer ik daar ook gewoon wat makkelijker op.
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 23-11-14 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:49

Eerlijk wel ja, maar no hard feelings hoor ;-)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:50

mm oke, alsnog sorry dan.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:52

dit is precies wta ik bedoel met geforceerd. Alsof iedereen op iedereen MOET reageren...De een wil graag alles delen en vertellen en de ander praat alleen over wat diegene boeit...niks mis mee toch? het is immers een HK topic, onzin tikken mag en regels zijn er niet zo zeer...toch?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:54

Dat zei ik in wezen ook hoor :+

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:54

[/quote]

nou zeg dat *\o/*[/quote]
Zo iets als een schot in eigen doel? :')[/quote]

explain

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:55

Letizia schreef:
Woogy schreef:
heb afgelopen weekend veel te veel koekjes gegeten :\

:')

don't laugh at me...Moet zo minimaal anderhalf uur hardlopen om te voorkomen dat m'n broeken weer strakker komen te zitten ;(

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:55

Wat een hoop ergenissen hier zeg, halelujah :')

Adem in, adem uit! :')

Lekker reageren op wat je wilt reageren, als ik me al moet druk maken om alle keren dat mijn verhalen worden genegeerd heb ik een heel deprimerend leven vrees ik :')
Maar begrijp het wel hoor, ik heb gewoon een jaloersmakend, supertof leven natuurlijk *\o/* everybody wants to be me *\o/* En reageren op iemand waarop je jaloers bent is natuurlijk moeilijk :P *nietserieusnemenalsjeblieft*

Dusss....

Nee serieus, veel deprimerende verhalen zal je van mij niet op bokt vinden. Die tijd heb ik wel een beetje gehad. Ik kom vooral hier voor de gezelligheid, kennis en leuke verhalen uitwisselen. Echte problemen zet ik liever niet (meer?) op een forum...

En ws kom ik voor een boel mensen ook niet altijd leuk over, so be it. Ben ook niet altijd leuk...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:56

Woogy schreef:
Letizia schreef:

:')

don't laugh at me...Moet zo minimaal anderhalf uur hardlopen om te voorkomen dat m'n broeken weer strakker komen te zitten ;(

:(:)

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:58

Woogy schreef:
heb afgelopen weekend veel te veel koekjes gegeten :\

:')[/quote]

don't laugh at me...Moet zo minimaal anderhalf uur hardlopen om te voorkomen dat m'n broeken weer strakker komen te zitten ;([/quote]
grotere broekmaat kopen :D zo dik ben je niet

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:59

sherif schreef:
Letizia schreef:
Zo iets als een schot in eigen doel? :')

explain

Dat was natuurlijk sarcastisch, ik eerst bitchie en daarna zeggen dat een beetje beleefdheid zou sieren, dus mijn opmerking was een schot in eigen doel :+

Ja Ersiel, jij hebt idd geen fijne persoonlijkheid, it runs in the family :')

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:00

m'n vriendin had taart gehaald...walnoten(tot hier gaat het gezond)....caramel(oh nooooo stap één naar de duisternis) boterkoekdeeg-taart....ik werd vastgebonden aan de stoel door de calorieën terwijl ze me dwongen te kauwen...ik heb geen zelfbeheersing! ;( Half pak koekjes, snoep, maar liefst twee stukken veel te tasty taart, eierkoeken met chocolade, suikerbolletjes(gelukkig heeft Timo daar drie van gepikt, anders had ik die ook gegeten) en dan vandaag...ga ik jelly beans kopen -O- ...dus naast geen zelfbeheersing...ook nog uhmmm :o? ? ;)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:00

Das die Italiaanse mentaliteit hè :)) Dat opvliegende :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:01

Ow Lisa, dat klinkt echt walgelijk lekker, die taart :~

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:01

Ik ben toen ik 13 was flink vet geweest(78 kg voor iemand van 1,50m -O- ) en dat wil ik nooit meer meemaken dus grotere broeken kopen...nooit das de eerste stap van toegeven voor ik weet zit ik weer aan maat 46

Die taart letitiaziata(damn ik kan het niet eens natypen) was echt zoooooooooo veel te lekker!!