Tieneke schreef:Het lijkt zo voor-wat-hoort-wat met bijleesposts/reageren en zo, dat vind ik wel heel jammer. Als het nodig is om te reageren op iemand om een post terug te krijgen... Vind ik een beetje kinderachtig... Maar zoals ik zei: ik wil mijn energie daar niet in steken, ben blij dat anderen wel de moeite doen en dat was mijn boodschap eigenlijk.
Als je op mijn post doelt: begrijp me niet verkeerd, ik hoef echt geen aandacht van jou, of wie dan ook hier. Ik ben er alleen heel simpel in, jij geen moeite voor mij doen, ik niet voor jou. En het is niet zo dat je steeds een over en weer reactie hoeft te geven om een reactie van mij terug te krijgen, maar laten we wel wezen, jij reageert echt nooit op mij (toevallig laatst over m'n film vraag, maar de keer er voor??) en ook niet op m'n zus en mss wel op meer mensen niet, ja dan gaat het voor mij echt 'n keer over hoor

En echt hoor meid, ik vind het heel sneu dat je ziek bent en hoop oprecht dat je snel opknapt. Maar ik wrijf 32 uur per week over de bollen van zieken mensen, dat vind ik niet erg, dat is m'n werk, maar om nou in m'n vrije tijd dit ook nog te doen bij iemand die mij volledig negeert, ehh nee sorry, daar stopt het

En ja, ik heb ook een bitch-modus