Ja ik ook en ben dan heel koppig dat ik persoonlijk vind dat ik daarvoor niet naar een andere box hoeft. Ja als ze het maken even tijdelijk... Maar als wat kapot is moet het gewoon gemaakt worden.
Denk dat ik morgen na deze regen bui er weer over begin
Ja, ik vind ook dat zoiets gewoon gemaakt moet worden.
Barcelano
Geplaatst: 25-09-12 23:23
Jaa soms wordt je zo moe van pension stallen...is altijd wel wat Vooral in deze buurt weinig stallen met echt hart voor dieren.
Maar ja alles draait om geld.
Er zijn ook luxe stallen maar om 350 euro te betalen voor een stal waar je paard ook maar een half uurtje buiten kan staan Dat hoeft van mij ook weer niet
Het is ook heel lastig om iets te vinden wat echt naar je zin is... Wij staan nu echt heel fijn, een min puntje is de bak, maar dat vind ik niet zo erg, je kan altijd andere dingen doen of evt naar wel een goede bak toe gaan. Wat ik belangrijk vind is dat ze juist ook 's winters geregeld naar buiten kunnen, ze voldoende en goed ruwvoer krijgen en wat je zegt: dat je paard geen nummertje is
Jeanette, wat ziet Azim er goed uit! lijkt ook lekker te lopen Jessica jeetje, vind dat écht niet kunnen zeg
Noah moet een tiental meters verhuizen, we staan met 3 pensionners in het gebouw van de manegepony's. Meer licht, Noo op de hoek naast de deur, en scheidingswanden met bovenhelft tralies. Maar ze willen die stallen leeg hebben, dus moeten wij naar een ander deel van het gebouw waar de rest van de pension pony's staan. Maar er zijn geen stallen vrij bij de deur en er zitten kleine raampjes met tralies in de tussenwanden. En de 3 kunnen niet naast of tegenover elkaar... maar ja, snap het aan de andere kant ook wel, ze moeten nu voor 3 pony's steeds voeren en uitmesten in de zomer (manegepony's staan dag en nacht op het land) en het is overzichtelijker als al het pension spul bij elkaar staat.
Barcelano
Geplaatst: 25-09-12 23:29
Ja ik denk dat ik meer moet zeuren bij me vriend Gewoon lekker bij het strand of bossen lijkt me heerlijk.
Het stomme is dat richting de duitse grens bijv stallen ook goedkoper zijn met meer kwaliteit.
Sieltjuh
Geplaatst: 25-09-12 23:30
Afijn, ik ga slapen, voor de rest:
Voor de opening van deel 2:
Een foto van je bier op zijn minst charmantst en/of een mooie foto van je bier. Heb je meerdere bieren.... eh.. Take your pick!
Of Duitsland zelf, Jes Dat is volgens mij ook goed te betalen Maar zou er niet willen wonen
Tam, dat is ook balen daarom
Djunnah is onlangs ook paar stalletjes opgeschoven, maar is er alleen maar op vooruit gegaan Stal is hetzelfde, maar nu 3 kanten tralies ipv 2, zijwand is eigenlijk ook een deur en staan nu direct naast de zadelkamer (lui? ).
Maargoed, ik ging slapen
Sieltjuh
Geplaatst: 25-09-12 23:33
Letizia schreef:
Moet je van mijn bier ook zulke foto's of heb je die zelf wel denk je?