set_elkol schreef:Ik zal heus de DA wel raadplegen als ik dat nodig acht maar ik heb gister verteld over een gek plekje bij Set en dat ik vandaag zou updaten en dat ik foto's zou maken. Ik zeg toch niet dat ik jullie advies wil zodat ik gelijk tot behandeling over kan gaan? Het is toch juist fijn dat iedereen hier altijd met elkaar mee kan denken en elkaar helpt.
als je om een mening vraagt krijg je die
, en weet zeker dat iedereen die reageert het beste met jou en je paarden voor heeft
dan zijn zulke reacties natuurlijk normaal die gegeven worden.
Gewoon even aankijken en je eigen gevoel volgen als je het niet vertrouwd. Denk dat het goed bedoeld is, sommige mensen kunnen zichzelf helemaal gek maken met 100.000 enge ziektes die op bokt staan, dan is het idd beter om gewoon een dierenarts te raadplegen (niet dat ik dat denk van jou hoor, maar onnodig zorgen maken is ook niet fijn
snap er niks van. Buiten is hij super en staat wel lekker te eten en knagen in z'n stalletje maar zodra je bij de deur gaat staan poeh...tot en met hapjes aan toe, niet echt woest maar oren plat en echt niet blij. Denk toch stiekem dat hem ergens iets weer dwars zit...
Toen ik bij de wei aankwam was Tara aan het gymen. Op d'r achterbenen, op d'r voorbenen, rondje galopperen rondje draven tussen de bomen door met d'r staart op d'r rug
) huurhuis dus, en stal en heen en weer pendelen op de dag ervoor. Is het toch een stuk fijner alles bij elkaar te hebben

maar ik maak 9/10 wel een lange bijleespost als ik er even uit ben geweest.