@Kelly gelukkig maar @jessica jaaaa bijna mo weer zien, kan me voorstellen dat je hem mist, wanneer hoor je of je bent aangenomen? @Baukje erg mooi arband @letizia gefeliciteerd
Net asal gereden heerlijk, haar hengstigheid lijkt echt nu te verdwijnen Zondag weer concours de laatste van de reeks dan hebben we even 2 weken rust. De grotere concoursen komen er ook weer aan super zin in
Annikab
Geplaatst: 02-04-14 13:12
Ik vond het fijn dat je er bij was, Katja, was heel gezellig!
Dank jullie voor alle felicitaties! Iedereen is welkom om mee te genieten!
Mooie armband, Baukje!
Kleine Euforio-spam! Heb nog zoveel foto's om uit te zoeken, maar hier alvast een voorproefje!
Ik wil er wel graag heen Kath. ff kijken of ik met de auto kan gaan, dan kan ik evt wel wat mensen oppikken op de weg van Noordwijk naar Deurne!
yashilha
Geplaatst: 02-04-14 13:49
Baukje gave armband Kelly gelukkig dat het beter gaat weer Jessica fijn morgen Mo weer zien Nicky wanneer is de Tulip Cup? Je zou het kunnen vragen aan haar hoe of wat,ze rijdt zelf ook endurance Dat met dit paard nu klasse 3 maar kan ook 4 zijn Joyce lekker gereden Euforio Wat een heerlijke mannetje Hier vanmorgen met zeiltje bezich geweest en nu zo wat parelli doen Eerst het huis even op orden maken en Ya mesten
Ik heb jullie een beetje verwaarloosd qua reageren op iedereen zat even in de veulenblues haha. Wat geweldig ik ben er nog steeds vol van, jullie zien allemaal ook wel hoe knap Annika's veulen is!
OP ben ik nu hard achter foto's aan het aan gaan, maar heb nog eigenlijk helemaal geen idee of plan voor de Op hoor! Ik schaam mij diep, maar ik ga er wat van maken.
Nickyyyy
Geplaatst: 02-04-14 21:21
Pff ook ik heb jullie onwijs verwaarloosd! las wel elke keer bij? Zit nu op mijn telefoon maar zal morgen even wat reageren weer. Dan ga ik mijn beat doen om actief te blijven maar jullie gaan zo verschrikkelijk hard soms dat ik het amper bij kan houden
laatste tijd gewoon de puf ff niet, druk met Ludo en mijn hooikoorts komt weer opspelen, 1000x zo erg ala vorig jaar en dat vreet echt al mijn energie op
yashilha
Geplaatst: 03-04-14 03:36
Katja het is ook helemaal geweldig om mee te maken! Die spanning van het lange wachten en de bedenkingen hoe het er misschien uit zou zien Ik zou het ook zo weer willen doen. Voordat jij het weet is jouw baby Setje er! Wat voor foto's moet je hebben voor de OP? Nicky we hebben allemaal wel eens minder tijd,dat reageren erbij inschiet Ik hoor een hoop mensen klagen die daar last van hebben,mijn man onderanderen Mijn vriendin met astma heeft ook behoorlijk last,voor haar is de winter juist een fijne tijd en die hebben we natuurlijk niet gehad
@nicky wat vervelend hooikoorts en denk bij de paarden ook erg last of maakt dat niet veel uit
Nickyyyy
Geplaatst: 03-04-14 08:08
Goedemorgen.
Joyce, ja bij de paarden is helemaal drama. Zolang ik niet aan mijn ogen of neus komt is het redelijk te doen, wel heel erg veel niezen en jeuk maar oke. Maar op het moment dat ik toch perrongeluk langs mijn gezzcht ga met mijn handen of Ludo een kus geef ofz dan worden mijn ogen helemaal rood, opgezwollen en ze gaan ontzettend jeuken en branden. Zelfde geld voor mijn neus, ook verschrikkelijke jeuk. Mijn lezen inmiddels alweer omgeruild voor een bril en hopen dat de oogdruppels zijn werk een beetje gaan doen. Vervelende is dus ook dat het energie vreet als de malle en ik op mijn werk rond 1 uur al inkak en dan echt moe ben de rest van de dag. Als ik rustig aandoe kan ik nog wel wat met Ludo doen in de avond maar dan is het echt klaar weer. Als het ff kan lig ik elke avond om 9/10 uur voor pampus op mijn bed, niet erg gezellig voor vriendjelief
Yashilha, ja veel mensen hebben er last van idd, het begint door de slechte winter ook allemaal al erg vroeg helaas.
Katja, heb je zelf foto's van mijn facebook gepakt of moet ik zelf uitzoeken haha?
Annika, wat een schatje zeg Is die van jou?
Joysjuh, fijn dat het rijden goed ging! Succces alvast voor zondag
Smart, wat gaaf die armband!
zo heb even een stukje bijgelezen, ga mijn best doen om weer actiever te zijn!
Nickyyyy
Geplaatst: 03-04-14 08:10
Hier lekker aan de slag met Ludo, zijn aan het hangen, dat gaat erg goed Hier hing ik voor de eerste keer:
Vanavond en van het weekend weer oefenen en hopelijk kunnen we dan ook een stukje lopen. Echter ga ik ga wel met zadel hangen, omdat hij zo smal is heb je maar een heel klein punt om je balans te vinden zonder zadel.
Vorige week trof ik hem zo aan op stal: Schrok me kapot maar valt gelukkig erg mee, was voornamelijk erg veel bloed. Wond is nu al weer bijna dicht
Sadira
Geplaatst: 03-04-14 08:34
Gaaf hoor met Ludo, die eerste stapjes. Wel heel vervelend met je hooikoorts
Mish krijgt bijna een driekwartsbroertje of zusje spannend, ben zo benieuwd. Vorig jaar leek het veulen spreeeekend op haar.
Mish heeft gisteren koeien ontmoet voor het eerst. Ik wist niet dat ze zulke grote ogen op kon zetten haha. Ik had dr aan een halstertouwtje en madam vliegt ineens achteruit joh snort snort snuif snuif de arabier uit te hangen. Ze vond het superspannend maar nadat ik haar een paar minuutjes liet kijken (en de koeien maar loeien) liep ze er heel dapper langs. Zolang ze maar een beetje steun bij mij kon zoeken en zich achter mij kon verschuilen zegmaar zodat een eventuele hongerige koe mij eerst zou opeten. Toen naar de bak gelopen, dat kende ze ook nog niet en daar stonden geen andere paardjes. Toen kreeg ik wel een paar paniekhinnikjes en werd ze heel druk en gespannen. Dat is er eentje om vaker te oefenen dus, alleen zijn. Wordt ze superalert van. Ach, komt wel goed, dat deed ze eerst ook met gewoon wandelen, en nu loopt ze aan een lang touwtje relaxt en attent met me mee. Heerlijk paard
@nicky wat schikken of niet als je hem zo aantreft, wel super dat het hangen goed gaat @eline whaha koeien ja dat is wat, asal heeft ze met mooi weer achter haar wei lopen dus gelukkig kent Asal het wel maar wanneer ze voor het eerst naar buiten gaan moet ze wel eerst weer wennen
Nickyyyy
Geplaatst: 03-04-14 11:09
Jup, vooral omdat hij zijn neus aan zijn been had afgeveegd dus zijn rechter voorbeen hoort normaal wit te zijn maar nu was die rood...
Katja, dat is mooi! Hoef ik er niet meer aan te denken haha. Wel 2 mooie foto's toch?
Hih altijd spannend als ze koeien/schapen voor het eerst ontmoeten! Wel fijn dat ze je uiteindelijk vertrouwde en er toch langs ging